מנכ”ל משרד התקשורת: פרטי מכרז התדרים החדש כולו יפורסמו עד סוף מארס – תחילת אפריל 2019

מנכ”ל משרד התקשורת נתנאל (נתי) כהן בדיון אמר היום בדיון בוועדת המדע והטכנולוגיה בכנסת בראשות ח”כ אורי מקלב כי עקרונות מסמך התדרים החדש יפורסמו ע”י משרד התקשורת עוד במהלך השנה הנוכחית, עד 31.12.2018. בנוסף, ציין המנכ”ל, פרטי המכרז כולו יפורסמו עד סוף מארס – תחילת אפריל 2019.

הוא אמר את הדברים בישיבת מעקב ודיווח של הוועדה בנושא “מצבן של תשתיות תקשורת סלולריות בישראל“. בדיון השתתף גם איתן כסיף מנהל מינהל וסמנכ”ל בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת.

על קיום הדיון דיווחתי בידיעה כאן באתר אמש (2.12.2018) בשעה 20:33. באותה ידיעה פירסמתי את עיקרי הדו”ח המעדכן החדש של הממ”מ (מרכז המחקר והמדע) של הכנסת בנושא התשתיות התקשורת הסלולרית בארץ.

מנכ”ל משרד התקשורת נתי כהן התייחס בין היתר לנושא שהיה בכותרות לאחרונה ואמר לגבי האנטנה ‘המפורסמת’ ליד ביה”ס אורט בחולון, כי לאחר הורדת הפאנלים הפונים לכיוון ביה”ס, רמת הקליטה הסלולרית ירדה ורמת הקרינה דווקא עלתה.

15 שעות לאחר שפורסמו כאן ב- Read IT Now עיקרי הדו”ח של הממ”מ בכנסת לגבי תשתיות התקשורת הסלולרית בישראל, אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ פירסם באתר שלו ידיעת ‘נושא חם’ על הדו”ח הזה.

אבי וייס העלה את הידיעה לאתר שלו בשעה 11:45 אבל כבר בשעה 10:52 (לזמן קצר מאוד) הופיעה כותרת הידיעה המתוכננת שלו (ללא תוכן הידיעה) בדף הבית של האתר ‘טלקום ניוז’. הכותרת, כאמור, הוסרה אחרי זמן קצר וכעבור כשעה פורסמה הידיעה המלאה.