מכרז של חח”י: מכירת מסיכות N95 ממרלו”ג החברה באשדוד

הגוף המפרסם: חברת החשמל לישראל (חח”י)

נושא המכרז: מכירת מסיכות N95 מהמרכז הלוגיסטי (מרלו”ג) החברה באשדוד

מס’ המכרז: 928-2 [הליך זה פטור ממכרז]

תאריך פרסום: 2 במאי 2021

מועד אחרון: 20 במאי 2021

הערות: מדובר בכמות של 300,000 יחידות עם סטייה של 20% +/-.

“חברת החשמל קבעה אומדן להתקשרות במסגרת הליך מכירה זה. במקרה בו יימצא כי כל ההצעות אשר הוגשו להליך המכירה מרעות עם חח”י, לעומת האומדן שנקבע כאמור, החברה תהא רשאית לקבוע כי כל המשתתפים בהליך, אשר יעמדו בתנאיו, יגישו הצעה חוזרת ומשופרת, זאת מבלי לגרוע מזכותה של חח”י לבטל את ההליך.

“בכפוף לאמור לעיל, החברה תבחר בהצעה/הצעות בעלת/בעלות מירב היתרונות לחברה.

“חח”י תהיה רשאית שלא לקבל כל הצעה, אשר המחיר הכלול בה נמוך באופן מהותי או בלתי סביר מהמחיר, שנקבע באומדן פנימי של חח”י, או מהמחיר שהוצע לחח”י ע”י מציעים אחרים בהליכים קודמים, או מהמחיר שנראה לחח”י כמחיר הוגן וסביר עבור הטובין מן הסוג שהוצע.

“במקרה בו תוגש הצעה יחידה במסגרת ההליך, או תיוותר הצעה יחידה לדיון, חח”י תהיה רשאית שלא לבחור בהצעה היחידה ולצאת בהליך חדש, תוך פנייה למציעים נוספים, לרבות למציע שהגיש הצעה יחידה. במקרה זה, המציע אשר הגיש הצעה להליך, יהא רשאי להגיש הצעה מעודכנת ובאם לא יעשה כן ולא תימסר על ידו הודעה אחרת, תיחשב הצעתו, כפי שהוגשה להליך כהצעה מחייבת בהליך חדש”.

ייערך סיור לרוכשים הפוטנציאליים: “הקונים יגיעו לסיור נעולים בנעליים סגורות מטעמי בטיחות. חח”י תהיה רשאית שלא לאפשר לקונה שהגיע לא נעול בנעלים כנ”ל, להשתתף בסיור”.

= = = = = = = = = = =

בנפרד, מפרסמת חברת החשמל לישראל/אגף מערכות מידע ותקשוב (אמ”ת) הודעה בדבר התקשרות בפטור ממכרז עם חברת מוטורולה לתחזוקת תשתיות מערכת “ברק כתום”, לתקופה של שמונה חודשים. “מוטורולה סולושנס ישראל בע”מ הינה יצרנית מערכת ‘ברק כתום‘ והיחידה הרשאית לתת שירותי תחזוקה לתשתיות המערכת”.

= = = = = = = = = = =

בנפרד, וכדי להשאיר אותנו עם טעם טוב בפה, מפרסמת חברת החשמל לישראל  הודעה על ההתקשרות בדיעבד הבאה בפטור ממכרז: “התקשרות המשך בתנאים זהים או מיטיבים” ואישור בדיעבד של התקשרות המשך עם הספק א.א.ע שיווק ומוסדות בע”מ בזמן בלבד עד ליום 14.04.2022 וללא עלות נוספת”.

בנימוקים להתקשרות ההמשך נאמר: “לאור חזרת עובדי חח”י לעבודה באופן שוטף, קיים כעת מחסור [של סוכר] במחסני החברה. היחידה המזמינה נערכת ליציאה להליך חדש, דבר שייקח זמן, ולאור כך שעובדי החברה חזרו לאחר תקופת קורונה לעבודה מהמשרדים, קיים חשש למחסור [של סוכר]”.

= = = = = = = = = = =