מכרז של חח”י: התקשרות לשירותי כתיבת תוכן למודעות ושינוי תרבותי בנושא ניהול סיכוני מעילות והונאות

09:17 20.05.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

חברת החשמל לישראל (חח”י) פירסמה (8.5.2022) מכרז חדש שכותרתו: התקשרות לשירותי כתיבת תוכן למודעות ושינוי תרבותי בנושא ניהול סיכוני מעילות והונאות. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 8 ביוני 2022.

לדברי דורון ברגר בקר סיכון מעילות והונאות בחח”י, “במסגרת מדיניות החברה למניעת סיכוני מעילות והונאות החברה מבקשת לקבל הצעות למתן שירות של כתיבת תוכן ויצירת קונספטים מקצועיים ועיצוביים על מנת לשמר באופן מתמשך מודעות העובדים והעברת ידע למנהלים ועובדים, במסגרת שינוי תרבותי בתחום ההכרה בצורך לניהול סיכון מעילות והונאות בחברה.

“מטרת ההתקשרות הינה קבלת שירות של כתיבת תכנים מקצועיים בתחום מניעת מעילות והונאות שעניינם קידום המודעות והכוונה מקצועית של יחידות החברה השונות בעולם התוכן של ניהול הסיכון. לאחר אישור תכנים אלו על ידי החברה, כתיבת יצירת ועיצוב דרכי ושיטות העברת המסרים לחברה ותוכן שיווקי ויצירתי לצורך העברת המסרים בחברה יחד עם הגופים המקצועיים בחברת החשמל האמונים על תקשורת פנים ארגונית. היקף העסקת נותן השרות מתוכנן לכ- 160 שעות עבודה חודשיות.

“תיאור השרות המבוקש: שירות של כתיבת תכנים מקצועיים בתחום מניעת מעילות והונאות שעניינם קידום המודעות של יחידות החברה השונות בעולם התוכן של ניהול הסיכון. לאחר אישור תכנים אלו על ידי החברה, כתיבת דרכי התקשרות ותוכן שיווקי ויצירתי לצורך העברת המסרים בחברה יחד עם הגופים המקצועיים בחברת החשמל האמונים על תקשורת פנים ארגונית”.

“אוכלוסיות יעד – למידע כללי:

+ מודעות – כלל עובדי החברה,

+ מנהלים – כ- 500 מנהלים

+ רכזי סיכון – כ- 20 איש

+ גורמים האחראים על מוקדי סיכון: כתשעה גורמים, כעשרים איש בכל מוקד.

* ב- 26 בפברואר 2021 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: חברת החשמל מבקשת להתקשר עם שירות המתמחה בשוחד ובשחיתות, מעילות והונאות.