מכרז מרכזי של מינהל הרכש הממשלתי: מכרז להקמת זירת האתגרים הממשלתית עבור משרדי הממשלה, יחידות הסמך וגופים נלווים

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי

נושא המכרז: מכרז מרכזי של מינהל הרכש הממשלתי: מכרז להקמת זירת האתגרים הממשלתית עבור משרדי הממשלה, יחידות הסמך וגופים נלווים – “IDEA.GOV.IL” [הזמנה להגשת הצעות לשלב מיון מוקדם]

מס’ המכרז: 04-2022

תאריך פרסום: 10 בינואר 2022

מועד אחרון: 15 בפברואר 2022

הערות: מדובר במכרז אתגר [מכרז אתגר: מכרז המבקש למצוא פתרונות להתמודדות עם אתגרים הניצבים בפני עורך המכרז. מכרזי אתגר מתמקדים בהצגת הבעיה תוך הימנעות מהגדרה ממוקדת של הפתרון הנדרש ומאפייניו, וזאת במטרה לאפשר לרעיונות שונים, חדשניים ומקוריים להתמודד במסגרת המכרז].

בהודעת פרסום נאמר כי “כיום, משרדי הממשלה חשופים במידה מוגבלת לחדשנות הקיימת בשוק, דבר המקשה על איתור פתרונות חדשניים לבעיות ולצרכים של משרדי הממשלה ויחידות הסמך. החשיפה המוגבלת לחדשנות נובעת, בין היתר, מכך שתהליכי קבלת המידע מגורמים פרטיים הם מורכבים וארוכים, ולעיתים קרובות מוגבלים לשיח מול החברות הגדולות הפועלות מול המשרדים בשוטף ולא פונות לבעלי רעיונות וחברות הזנק.

“בבסיס השירותים המבוקשים במכרז ניצבת מערכת שתהווה פלטפורמה דיגיטלית פנים ממשלתית מרכזית, ותשמש כערוץ לשיח דיגיטלי רחב, פומבי ולא פומבי, מול גורמים חוץ-ממשלתיים מתחומים שונים, כל זאת, על מנת להרחיב את מנעד הפתרונות והמענים לצרכים של משרדי הממשלה, בדגש על איתור פתרונות חדשניים.

מכרז זה הינו מכרז עם שלב מיון מוקדם לפי תקנה 17ג לתקנות חובת המכרזים, התשנ”ג – 1993.

תקופת ההתקשרות עם הספק הזוכה תעמוד על תקופה של 24 חודשים. לעורך המכרז תהיה אופציה להאריך תקופה זו בתקופות נוספות שלא יעלו על 72 חודשים (סה”כ עד 96 חודשים) וזאת בהודעה מראש שתימסר לספק לכל המאוחר 30 יום טרם מימוש האופציה.

תנאי הסף: המציע הינו יצרן המערכת המוצעת או בעל זכויות בה מטעם יצרן המערכת, באופן המאפשר לו לספק את השירותים הנדרשים, בהתאם להוראות המכרז. הפתרון המוצע נמצא בשלב ביטא לפחות (לצורך תנאי זה, שלב ביטא יחשב שלב בו קיימת גרסה של המערכת לאחר שיפור אב טיפוס בעקבות סדרת ניסויי פיילוט פנימיים וכי המערכת בשלה להפצה לבודקים חיצוניים). למציע מחזור כספי שנתי של 3 מיליון ₪ (כולל מע”מ) במצטבר במהלך השנים 2019-2021  (כולל).

כנס המציעים (רשות) יתקיים באופן מקוון, במועד שיפורסם על ידי עורך המכרז בדף המכרז באתר האינטרנט של מינהל הרכש הממשלתי.