מכרז למערכת משולבת הכוללת חסכון בחומרים מתכלים למדפסות, ניטור ובקרה אחר כל מערך ההדפסה במשטרת ישראל

14:21 17.03.2013

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: המשרד לביטחון הפנים – משטרת ישראל (צ”י)

נושא המכרז: מכרז למערכת משולבת הכוללת חסכון בחומרים מתכלים למדפסות, ניטור ובקרה אחר כל מערך ההדפסה במשטרת ישראל: בקשה לקבלת מידע (RFI) וביצוע הדגמה (RFD)

תאריך פרסום: 21 בפברואר 2013

מועד אחרון: 10 באפריל 2013

הערות: משטרת ישראל מבקשת לקבל מידע (RFI) ומבקשת להדגים לה (RFD) תכונות וביצועים של מערכות העונות לדרישה וזאת כדי להתרשם מהחיסכון הצפוי כתוצאה מהשימוש בהן למשטרת ישראל. המידע הנדרש מתייחס למערכות בארץ ובעולם, אשר הגיעו לבשלות טכנית המאפשרת להדגים את פעולתן באופן מעשי במצבי אמת. ההדגמה תבוצע בישראל על פי תכנית ניסוי של מ”י/מנ”ט/מדור תקשוב באחריות מנהל הפרוייקט מטעמה. אין לראות בבקשה זו תהליך לבחירת ספק למוצר כל שהוא. כמו כן אין לראות בפנייה זאת התחייבות כל שהיא של מ”י בנוגע לפרסום מכרז או ביצוע פעילות המשך לתהליך זה, כולל רכש עתידי.

מערך ההדפסה במשטרת ישראל אינו מנוהל וצורך משאבים כספיים גבוהים (נייר וטונר).

כיום אין מערכת שמנטרת את מערך ההדפסה ולא ניתן להפיק דו”חות סטטיסטים אודות חולשות וחוזקות המערך.

משטרת ישראל באמצעות מנ”ט\מופ”ת\מדור תקשוב בוחנת אפשרות לשילוב מוצר אשר חוסך בחומרים המתכלים למדפסות ובנוסף מנטר את כל מערך ההדפסה בארגון ומאפשר קבלת דו”חות סטטיסטיים בחתכים שונים.

מטרת הפניה לקבלת מידע וביצוע הדגמה: להגדיר את הדרישה למערכת החוסכת בחומרים מתכלים ומנטרת את כל מערך ההדפסה בארגון; לבחון את התאמתן של המערכות המוצעות ע”י החברות כמענה לדרישה שהוגדרה.

הגדרת הצורך: במצב הקיים, אין ניהול ובקרה על מערך ההדפסה בארגון, אין מידע על סוגי ההדפסות והכמויות, ואין אפשרות לאכוף מדיניות הדפסה. נדרש פתרון לניהול בקרה על מערך ההדפסה במשטרה, באמצעות מכשור טכנולוגי.

בשל אילוצים תקציביים/מבצעיים ייתכן ופרוייקט זה יצומצם ו/או יידחה ו/או יבוטל. אין לראות בבקשה זו תהליך לבחירת ספק למוצר/שרות כמו כן אין לראות בפנייה זו מסמך התחייבות כל שהוא מצד מ”י.