רשות המים: הקמת מוקד טלפוני לניתוב פניות הציבור ולמתן מידע לזכאים להטבות

הגוף המפרסם: משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים – רשות המים

נושא המכרז: הקמת מוקד טלפוני לניתוב פניות הציבור ולמתן מידע לזכאים להטבות בשני קהלי יעד: מענה לפניות כלל הצרכנים ומענה לצרכנים השייכים לאוכלוסיות מיוחדות.

מס’ המכרז: 100030019

תאריך פרסום: 30 באוקטובר 2014

מועד אחרון: 20 בנובמבר 2014

הערות: רשות המים נערכת לשפר את הממשק עם אוכלוסיית הצרכנים של משק המים. לשם כך הוחלט להפעיל מוקד מידע טלפוני לשני קהלי יעד: א. לטובת מענה לפניות כלל צרכנים המוקד ייתן מענה ראשוני לפניות ציבור כלליות ויפנה אותן לגורמים המתאימים להמשך טיפול; ב. לטובת צרכנים השייכים לאוכלוסיות המיוחדות לפי הדין שנקבע לעניין זה (נוהל התמיכות למתן הטבות בתעריפי המים לאוכלוסיות מיוחדות מיום 27.6.2012). המוקד יספק מידע לצרכנים בנושא זכאות להטבה לאוכלוסיות מיוחדות בהתאם לקובץ שו”ת להדרכה ולהנחיות שיתקבלו מרשות המים.