משרד רוה”מ: מכרז להקמה ותחזוקה של פורטל חדשות ומידע ממשלתי

10:34 29.12.2014

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד ראש הממשלה

נושא המכרז: מכרז להקמה ותחזוקה של פורטל חדשות ומידע ממשלתי

מס’ המכרז:

תאריך פרסום: 29 בדצמבר 2014

מועד אחרון: 16 במארס 2015

הערות: בין תנאי הסף: תקופת ההתקשרות בין הספק לבין המשרד תהיה כמפורט להלן: תקופת הקמת אתר האינטרנט – אשר תיקבע לפי תכנית עבודה שיגיש המציע ושתארך עד 6 חודשים. תקופת האחריות – אשר תארך 12 חודשים ממועד פתיחת אתר האינטרנט לציבור. תקופות שירותי תחזוקה – המשרד שומר לעצמו זכות ברירה (אופציה) לרכוש מהמציע הזוכה, לאחר תום תקופת האחריות, ולמשך 5 תקופות בנות שנה כל אחת, שירותי תחזוקה לאתר האינטרנט.

רשאים להשתתף במכרז רק מציעים העונים על כל התנאים הבאים במצטבר: מציע המעסיק לפחות 15 עובדים מקצועיים, אשר יכללו לכל הפחות את בעלי התפקידים הבאים: תומכים, מטמיעים, מפתחים, צוות בדיקה, מנהלי פרויקטים ומרכזי תמיכה. למציע יש ניסיון בתכנון, אפיון והקמה של (לפחות) 3 אתרי אינטרנט על גבי התשתית המוּצעת, כאשר לפחות אחד מתוך אותם אתרי אינטרנט נעשה על-גבי הגרסה האחרונה והעדכנית ביותר של התשתית המוּצעת. המציע מחזיק בכל אישור ו/או רישיון ו/או רישוי ו/או היתר ו/או הרשאה הנדרשים על פי כל דין לביצוע השירותים נשוא מכרז זה, וכן רשום בכל מרשם המתנהל על פי דין ונדרש לצורך ביצוע השירותים נשוא מכרז זה, וכולם כשהם תקפים על שמו נכון למועד האחרון להגשת הצעות, ולמעט אם נאמר מפורשות אחרת במסמכי המכרז.

הואיל והכנסת ה-19 התפזרה, בהתאם לחוק התפזרות הכנסת התשע-עשרה, התשע”ה – 2014, בטרם אושר חוק התקציב השנתי, הרי שההתקשרות עם הזוכה והחתימה על ההסכם תהיינה רק בכפוף לקיום תקציב.