משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור/אגף מע’ מידע: מכרז לשירותי פיתוח ותחזוקה של תוכנה ומערכות מידע

הגוף המפרסם: משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור/אגף מערכות מידע

נושא המכרז: מכרז לשירותי פיתוח ותחזוקה של תוכנה ומערכות מידע

מס’ המכרז: 01/2015

תאריך פרסום: 23 במארס 2015

מועד אחרון: 26 במאי 2015

הערות: אגף מערכות מידע במשרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור הוא הגוף המופקד על ההקמה, התחזוקה וההפעלה של מערכות המידע במשרד. תחום היישומים באגף מופקד על הרכש, על הפיתוח ועל התחזוקה של מערכות המידע והיישומים המשרדיים. לצורך ביצוע משימותיו נדרש האגף להתקשר עם גורמים מקצועיים בתחומי הפיתוח והשילוב של מערכות מידע ורכיבי תוכנה. המשתמשים העיקריים במערכות הללו הם עובדי המשרד וגורמים נוספים מטעמו, המתמודדים בבחירות שידווחו למערכת ביקורת מימון מפלגות והציבור הרחב הגולש באתר האינטרנט של המשרד ופונה באמצעותו לקבלת מענה לפניותיו ותלונותיו.

השירותים הנדרשים במסגרת המכרז הם: פיתוח מערכות מידע ושילוב מוצרי תוכנה וכלי תוכנה; ביצוע שינויים ותוספות במערכות המידע הקיימות; ייעוץ ותכנון טכנולוגי; תחזוקה שוטפת של המערכות הקיימות והמערכות החדשות. לצורך קבלת השירות יתקשר המשרד עם שני ספקי שירותים.

בין תנאי הסף: סך היקף פעילות המציע בתחום פיתוח ותחזוקה של תוכנה ומערכות מידע  בשנים 2012 עד 2014 היה 10,000,000 ₪ לפחות (‘היקף פעילות’ משמעו מחזור הכנסות לא כולל מע”מ מעבודת גורמים מקצועיים בתחום השירותים האמור שהועסקו על-ידו או על ידי חברות בנות שבבעלותו); המציע סיפק בתקופה האחרונה שירותים מקצועיים בתחום השירותים האמור לחמישה לקוחות שונים לפחות, שכל אחד מהם מעסיק 200 עובדים לפחות, וכאשר לפחות אחד מהם משתייך למגזר הממשלתי/ציבורי. היקף הפעילות המצטבר לכל לקוח בתקופה האחרונה נדרש להיות 1,500,000 ₪ לפחות (לא כולל מע”מ); המציע הוא שותף של מיקרוסופט, בעל תעודתSilver Partner  Microsoft לפחות בשניים שלושת התחומים שיפורטו להלן, או לחלופין, בעל תעודתGold Partner  Microsoft באחד מתוך שלושת התחומים הבאים:  Application Development  ו/או  Customer Relationship Management  ו/או Collaboration and Content; המערך העסקי של המציע נבחן ונסקר על ידי מכון התקנים הישראלי או גוף מקביל לו, ונמצא מתאים לדרישות התקן הישראלי והתקן הבינלאומי ת”י 2000: ISO 9001.