משרד התקשורת: מכרז למתן שירותי יעוץ מקצועי בתחום הפיקוח הטכנולוגי

הגוף המפרסם: משרד התקשורת

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי יעוץ מקצועי בתחום הפיקוח הטכנולוגי

מס’ המכרז: 2016/024

תאריך פרסום: 18 בדצמבר 2016

מועד אחרון: 15 בינואר 2017

הערות: המשרד מבקש לקבל הצעות למתן שירותי יעוץ מקצועי בתחום הפיקוח הטכנולוגי. במסגרת בקשה זו ייבחרו עד עשרה מציעים, שיחתמו על חוזה התקשרות, עד שני מציעים בכל אחד מחמישה התחומים הבאים: רשתות רדיו וסלולר, רשתות נייחות, מערכות IT, אבטחה ו- GIS.

תקופת ההתקשרות הכוללת עם כל אחד מהזוכים היא לתקופה של 12 חודשים, החל מיום החתימה על הסכם ההתקשרות עם הזוכה. למזמין נתונה אופציה חד צדדית ובלעדית בהודעה מראש ובכתב של 30 יום מראש להאריך את תקופת ההתקשרות בשלוש תקופות נוספות, בנות עד שנה כל אחת, בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי , לכל זוכה בנפרד וללא קשר בין הזוכים.

בין תנאי הסף: המציע יציע יועץ מטעמו לשם מתן השירותים לכל תחום שבו המציע מעוניין לספק שירות, עד שני מועמדים לכל תחום. המציע והיועץ יעמדו בתנאים הבאים, כל אחד בתחומו:

המציע סיפק במהלך 3 השנים האחרונות שירותי יעוץ בהיקף השעות המפורט מטה ל- 3 גופים לפחות. היקף השעות תלוי בכמות המומחים המוצעים: מומחה אחד: ניסיון בהיקף של 200 שעות. שני מומחים: ניסיון של 400 שעות. שלושה מומחים: ניסיון של 600 שעות. ארבעה מומחים ומעלה: ניסיון של 750 שעות. לעניין חישוב עבודות ייעוץ היקף עבודת ייעוץ בודדת לא יפחת מהיקף של 100 שעות. אם היועץ הוא גם המציע יידרש ניסיון רק מהיועץ.

כל יועץ שיוצע יהיה בעל ניסיון מוכח של שלוש שנים לפחות במתן ייעוץ בתחום הטכני הנדרש (או בעיסוק בפועל בתחום) ובניתוח פניות ומענים לבקשות מידע על מערכות ותהליכים שונים. היועץ המוצע  סיפק שירותי ייעוץ בתחום מומחיותו (או בעיסוק בפועל בתחום) בהיקף של לפחות 400 שעות בסך הכל, לפחות 200 שעות יהיו בשנתיים האחרונות.

היועץ המוצע לתחום ה-  GIS ותחום התשתיות הנייחות יידרש לסיווג ביטחוני ברמת “סודי ביותר” (תנאי הכרחי לביצוע ההתקשרות ותחילת העבודה הוא קבלת סיווג בטחוני “סודי ביותר”). יובהר בהקשר זה כי עלות ביצוע הסיווג הביטחוני ליועץ תחול על המציע בלבד. יתכן ובמשך תקופת ההעסקה יידרשו היועץ ואנשי צוותו העוסקים בתחומים האחרים לקבל סיווג בהתאם לנושא שבו יעסקו. עלות ביצוע הסיווג הביטחוני ליועץ תחול על המציע בלבד והיא תנאי להמשך ההעסקה.

השכלה: היועץ בתחומים: רשתות רדיו וסלולר ורשתות נייחות הוא בעל תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים:  מהנדס אלקטרוניקה/מהנדס מחשבים. היועץ בתחומים: מערכות IT  ואינטרנט ותחום אבטחה הוא בעל תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים:  מדעי המחשב/אבטחת מידע/מערכות מידע/מהנדס מחשבים. היועץ בתחום GIS  הוא בעל תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים: מדעי המחשב/אבטחת מידע/מערכות מידע/מהנדס מחשבים/מהנדס אלקטרוניקה.