מכרז חדש של משרד התקשורת: אבטחת מתקני המשרד, לשכות השר בירושלים ות”א, בית השר וקב”ט אבטחה

15:31 25.03.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד התקשורת

נושא המכרז: אבטחת מתקני המשרד, לשכות השר בירושלים ות”א, בית השר וקב”ט אבטחה

מס’ המכרז: 6-2022

תאריך פרסום: 24 במארס 2022

מועד אחרון: 26 באפריל 2022

הערות: במכרז – החתום בידי רונית בן-טל מנהלת יחידת רכש, נכסים, לוגיסטיקה ורווחה במשהת”ק – נאמר כי “משרד התקשורת ממונה על ניהול וקביעת מדיניות בענף התקשורת והדואר בישראל. המשרד אחראי על תכנון פיתוח והסדרה של תשתיות התקשורת, אשר מקדמות את השימוש באמצעים דיגיטליים מתקדמים בתחומי התעסוקה, החינוך, הבריאות, התרבות ועוד, ומסייעות לישראל להיות מדינה מובילה בתעשיות עתירות ידע. בנוסף המשרד עוסק ברישוי ופיקוח על בעלי תשתיות התקשורת וספקי התקשורת, פיקוח על חברת הדואר ובנק הדואר, קביעת מדיניות בקרה וקביעת תעריפים לשירותי התקשורת השונים, ניהול משק התדרים, בקרה ופיקוח על שירותי הטלוויזיה בכבלים ואישור השימוש במכשירי קצה של מערכת בזק.

“המשרד מעסיק כ- 180 עובדים בחלוקה גיאוגרפית בין ירושלים לתל אביב. יחידות המשרד כוללות את לשכת השר, לשכת המנכ”ל, דובר המשרד, אגף כלכלה, אגף פיקוח, מינהל הנדסה, אגף רישוי, לשכת היועצת המשפטית, אגף כספים, אגף מינהל ומשאבי אנוש, אגף תכנון מדיניות, אגף הדואר ובנק הדואר, אגף טכנולוגיות עתידיות, אגף חירום בטחון מידע וסייבר והמועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין.

“המשרד בירושלים ממוקם כיום ברחוב יפו 23.  המשרד בתל אביב ממוקם כיום במגדל שלום, ברחוב אחד העם 9.  בית השר – מיקום משתנה בהתאם לשר הממונה.

“על הספק הזוכה להיערך לכל שינוי גיאוגרפי במיקום מתקני המשרד.

“משרד התקשורת מעוניין לקבל שירותי אבטחה אשר יחולקו לשני סלים:

+ סל מס’ 1 – שירותי אבטחה, הכוללים אבטחה חמושה: בבית השר, לשכות השר, מתקני משרד התקשורת, אירועי המשרד, סיורי עובדי המשרד וכיוצ”ב עבור אגף חירום בטחון מידע וסייבר;

+ סל מס’ 2 – שירותי קב”ט אבטחה, ניהול משימות אבטחה וחירום עבור אגף חירום ביטחון מידע וסייבר במשרד.

“הזוכים יחתמו על הסכם התקשרות עם המזמין לתקופה של 12 חודשים כאשר למזמין הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות בתקופות נוספות, ועד ל- 48 חודשים נוספים”.

השירותים הנדרשים: “אבטחה חמושה במתקנים הבאים: בית השר, לשכות השר, מתקני משרד התקשורת בירושלים ותל אביב, אירועי המשרד, סיורי עובדי המשרד וכיוצ”ב. פעולות האבטחה כוללות בין היתר, ניהול ופיקוח על הנכנסים למתקן, איתור חפצים חשודים, עזרה ראשונה וכיוצ”ב והכל בהתאם להנחיות שיינתנו ממנהל אגף הביטחון במשרד התקשורת (המנב”ט) ובכפוף להנחיות שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, כפי שיתעדכנו מעת לעת.

“יובהר, כי משימות האבטחה במתקני המשרד מושפעות מהמצב הביטחוני, מהתרעות שונות, ייתכנו משימות אבטחה בלתי מתוכננות במצבי חירום ובמצבים אחרים ובהתרעה מראש של 12 שעות. לא יבוצע תשלום נוסף בגין שירותים אלה, למעט התשלום בגין שעות העבודה בפועל.

“את כל משימות האבטחה השונות אשר המשרד נדרש להן ינהל המנב”ט באמצעות קב”ט האבטחה אשר ייבחר, כאמור בסל נפרד. קב”ט האבטחה יועסק במשרה מלאה על ידי הספק שיזכה בסל שירותים זה.

“מספר שעות האבטחה המשוער לשנה בסל זה עומד על כ- 20,000 שעות. למען הסר ספק, מספר השעות המצוין לעיל הוא לצרכי הערכה בלבד ואינו מחייב את המזמין”.