לשכת הפרסום הממשלתית (לפ”מ): “קול קורא” לחברות לניהול מדיה חברתית (ניו מדיה)

הגוף המפרסם: משרד התקשורת/לשכת הפרסום הממשלתית (לפ”מ)

נושא המכרז: “קול קורא” לחברות לניהול מדיה חברתית (ניו מדיה) להצטרף למאגר של לפ”מ

תאריך פרסום: 15 בדצמבר 2014

מועד אחרון: 14 בינואר 2015

הערות: בלשכת הפרסום הממשלתית מנוהל מאגר חברות לניהול מדיה חברתית )ניו מדיה). המאגר משמש כרשימת ספקים לצורך ביצוע התקשרויות במכרזים סגורים. חברות לניהול מדיה חברתית (ניו מדיה) אשר טרם הצטרפו למאגר ומעוניינות בכך, מוזמנות  לעשות כן. ניתן להגיש מועמדות להצטרפות למאגר במהלך כל השנה, אולם הרשימה הקרובה תורכב מפניות שיתקבלו עד לתאריך 14 בינואר 2015.