מכרז חדש של משרד הפנים שמתפרסם היום (16.12.2019): פנייה מוקדמת לקבלת מידע (RFI) – מערכת לזיהוי ביומטרי

הגוף המפרסם: משרד הפנים

נושא המכרז: פנייה מוקדמת לקבלת מידע (RFI) – מערכת לזיהוי ביומטרי [automated biometric identification systems for IsraeL]

מס’ המכרז: 20/2019

תאריך פרסום: 16 בדצמבר 2019

מועד אחרון: 7 בדצמבר 2019

הערות: הרשות לניהול המאגר הביומטרי של מדינת ישראל מפעילה כיום מערכת ממוחשבת לזיהוי ביומטרי (COGENT) שסופקה על ידי חברת GEMALTO ושוקלת לפרסם מכרז חדש לצורך החלפת המערכת הקיימת.

הרשות מעוניינת לקבל מידע על חברות שמסוגלות לספק מערכת חליפית המבוססת על מוצרים מוכחים ואת כלל שירותי התמיכה הנדרשים.

בקשה זו לקבלת מידע הינה חלק מתהליך למידה שהרשות מבצעת, שמטרתו גיבוש רשימה של ספקים/יצרנים אפשריים לצורך השתתפות במכרז עתידי.

הרשות מזמינה ארגונים ותאגידים העוסקים בתחום זה והעונים לתנאים המפורטים לספק לרשות את המידע הרלבנטי, וזאת מבלי שבקשה זו מהווה התחייבות כלשהי מצד הרשות. תאגידים וארגונים כנ״ל המעוניינים להשתתף בתהליך מתבקשים להעביר לרשות כל מידע רלבנטי.

הרשות תוכל לבקש מהתאגידים שיענו לבקשה זו להציג בפניה את הפתרונות המסופקים על ידם, ככל שמדובר בפתרונות קיימים ומבצעיים. לצורך זה הרשות תשלם לכל תאגיד שיענה לתנאי הסף סך של אלף וארבע מאות (1,400) דולר של ארה״ב עבור הוצאות הכרוכות בהצגת מצגת במדינת ישראל. סך זה ישולם לתאגידים/ארגונים שיעמדו בתנאי הסף. כל זאת בכפוף  לאישור התקציבי לשנת 2020 ולהקמת המציע במערכת הכספים הממשלתית. עם זאת, לא תשולם תמורה למציעים על ידי המשרד העולה על 11,500 דולר. במידה ויוגשו יותר מ- 8 הצעות, יחלקו בינם כל המציעים באופן שווה את התמורה המירבית בגובה 11,500 דולר.