משרד הפנים: מכרז לשירותי ייעוץ ויישום מערכות אבטחת מידע; ככל הנראה מדובר במכרז שנערך עבור הרשות לניהול המאגר הביומטרי

הגוף המפרסם: משרד הפנים

נושא המכרז: מכרז לשירותי ייעוץ ויישום מערכות אבטחת מידע [לבחירה של  נותן/ני שירותים בתחום אבטחת מידע שיסייע/עו לתחום אבטחת המידע בניהול, ביישום ובבקרה השוטפת של אבטחת המידע אצל המזמין. יחידה במשרד הפנים נדרשת לעמידה בתקני אבטחת מידע בסטנדרטים גבוהים ביותר. בכוונת המשרד לבחור עד שני מבצעים].

מס’ המכרז: 9.2016

תאריך פרסום: 1 בנובמבר 2016

מועד אחרון: 8 בדצמבר 2016

הערות: כחלק מההתקשרות הוגדרו שני יעדים מרכזיים אותם המזמין מבקש להשיג באמצעות מכרז זה: עמידה בדרישות החוק והנחיות הגופים המנחים וסיוע בביצוע פרויקטים בנושאי אבטחת מידע.

השירותים הנדרשים: מתן שירותי ייעוץ וליווי בנושאי אבטחת מידע שוטפים. סיוע בהטמעה, התקנה ותחזוקה של מוצרי אבטחת מידע. סיוע בביצוע בקרות אבטחת מידע. ניטור ובקרה שוטפים של מערך אבטחת מידע הכולל ניתוח לוגים, ניטור ואיתור חריגות. ייעוץ והכוונה מקצועית בנושא SIEM כולל המשך פיתוח ויישום מערכת קיימת וביצוע חקירות Forensic בנושאי אבטחה. ייעוץ וליווי בנושאי אבטחת מידע לוירטואליזציה. ניתוח וזיהוי איומים אפשריים על מערכות היחידה. סיוע בהכנה לקראת ביקורות אבטחת מידע של גורמים חיצוניים. בדיקות הקשחה לתשתיות שרתים, בסיסי נתונים, אמצעי תקשורת ומערכי אחסון.

תקופת והיקף ההתקשרות: תקופת ההתקשרות עם הזוכה היא לשנה מיום חתימת חשב המשרד. למשרד נתונה זכות הברירה להאריך את ההתקשרות עם הספק לתקופות קצובות נוספות כך שסך תקופות ההתקשרות עם הספק לא תעלה על חמש שנים במצטבר (כולל תקופת ההתקשרות הראשונית). היקף ממוצע השעות החודשיות הצפויות הוא עד 180 שעות בממוצע עבור שני מבצעים, בין אם ייבחר מבצע אחד ובין אם יבחרו עד 2 מבצעים. במידה וייבחרו שני מבצעים המשרד רשאי להגדיל את היקף השעות החודשיות, לכל אחד מהמבצעים, כך שסך השעות של כל אחד מהם לא יעלה על 180 שעות בממוצע לחודש. המשרד אינו מתחייב למסור עבודה בהיקפים כלשהם ו/או בהיקפים זהים לשני המבצעים.

כל המבצעים שיועסקו בהתאם למכרז זה יהיו בעל הכשר ביטחוני ברמה 3 (סודי ביותר) בתוקף אשר ניתן על ידי שירות ביטחון כללי (שב”כ).