משרד הפנים: מכרז למתן שירותי ייעוץ, ניתוח ויישום חקר ביצועים ביומטריים (ידיעה מעודכנת)

הגוף המפרסם: משרד הפנים/הרשות לניהול המאגר הביומטרי

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי ייעוץ, ניתוח ויישום חקר ביצועים ביומטריים

מס’ המכרז: 48/2014

תאריך פרסום: 28 בדצמבר 2014

מועד אחרון: 16 בדצמבר 2015

הערות: כחלק מההתקשרות הוגדרו שלושה יעדים מרכזיים אותם המזמין מבקש לבשיג באמצעות מכרז זה: סיוע וליווי מבדקים ובחינות מדדים ויעדים של מערכות הרשות בהתאם לדרישות החוק, הסטנדרטים המקצועיים בתחום והנחיות הגופים המנחים; חקר ביצועי המערכת הביומטרית, המלצה ויישום המלצות לשיפור המנגנונים ולתהליכי מדידה ודיווח; סיוע בביצוע פרוייקטים בנושאי הרשות בכל הקשור להיבטים הסטטיסטיים של מערכת השוואה ביומטרית.

השירותי הנדרשים הם: ניתוח הנתונים וביצוע חקר ביצועים ביומטריים; הכנה ויישום של המלצות לשיפור מנגנוני עבודה כתוצאה מניתוח הביצועים; מתן שירותי ייעוץ בתחום הביומטריה בכל הקשור להיבטים הסטטיסטיים של מערכות השוואה ביומטריות; סיוע בפיקוח, בקרה והנחייה של ספים ונותני שירותים בנושאי הביומטריה.

תקופת ההתקשרות נשוא המכרז במסגרת ההסכם שייחתם עם הזוכה הינה מיום חתימת החשב על ההסכם עם הזוכה עד ליום 31/12/2016. למשרד שמורה זכות הברירה להארכת תקופת ההתקשרות עם הספק בתקופות קצובות נוספות שסך תקופות ההתקשרות עם הספק לא יעלו על חמש שנים במצטבר (כולל תקופת ההתקשרות הראשונית).

בין תנאי הסף להשתתפות במכרז: כשירות המציע: על המציע להציג ניסיון מעשי בתחום המתמטיקה יישומית ו/או חקר ביצועים במשך שנתיים לכל הפחות בין 2008 למועד האחרון להגשת הצעות. על המציע להציע מבצע מטעמו, המבצע יכול שיהיה המציע עצמו או אדם אחר מטעמו. על המבצע לעמוד בדרישות שלהלן באופן מצטבר:  השכלה:  תואר ראשון לפחות, ממוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, באחד או יותר מהמקצועות הבאים: מתמטיקה ו/או במדעי המחשב ו/או סטטיסטיקה ו/או הנדסת תוכנה. ניסיון: על המבצע לעמוד בכל התנאים שלהלן באופן מצטבר:
ניסיון מעשי בתחום המתמטיקה יישומית ו/או חקר ביצועים ביומטריים במשך שנתיים לכל  הפחות בין 2005 למועד האחרון להגשת הצעות. ניסיון (hands on) בפיתוח בסביבות NET/ C# בנושאי הביומטריה בין 2008 למועד האחרון להגשת הצעות.

הכשר ביטחוני: הספק אשר ייבחר כזוכה במכרז יידרש, במידה ואין לו הכשר ביטחוני, לעבור הליך הכשר הביטחוני בהתאם לדרישות המוגדרות על ידי הרשות ועל ידי הגורם המנחה בשירות ביטחוןהכללי. במקרה ותוך שלושה חודשים  ממועד ההודעה על הזכייה  לא יקבל הזוכה את הסיווג הביטחוני האמור יהיה המשרד רשאי  לעבור למציע הבא עם הניקוד הגבוה ביותר וכן הלאה. במידה והמבצע הינו בעל הכשר ביטחוני ברמה 5 (סודי ביותר) בתוקף אשר ניתן ע”י שירות ביטחון כללי (שב”כ)  על המציע לצרף להצעה תצהיר המצורף לנספחי המכרז. נכונות האמור בתצהיר המבצע תיבדק על ידי המשרד מול השב”כ. במידה ותימצא סתירה בין הצהרת המבצע לתוצאות הברור שנעשה מול השב”כ יגברו הנתונים שיועברו למשרד ע”י השב”כ.