מכרז חדש של משרד הבריאות: מכרז פומבי דו-שלבי למתן שירותי דוברות והסברה להתמודדות עם נגיף הקורונה עבור המשרד

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי דוברות והסברה להתמודדות עם נגיף קורונה

מס’ המכרז: 106/2021

תאריך פרסום: 1  בספטמבר 2021

מועד אחרון: 19 בספטמבר 2021

הערות: “במסגרת המאבק הלאומי במגפת הקורונה, מערך הדוברות וההסברה הוא גורם מרכזי ביכולתה של הממשלה לשכנע ולהוביל את הציבור הישראלי לפעול בהתאם להנחיות המשתנות מעת לעת.

“מערך ההסברה מורכב משני גופים המשלימים זה את זה – צוות דוברות וצוות הסברה כשלכל אחד תפקיד חשוב וסינרגטי בהוצאה לפועל של אסטרטגיית הסברה אחידה, בהירה וקוהרנטית אליה הציבור ידע להגיב ולאורה לפעול. תכלול העבודה של כלל המערך, יבטיח אפקטיביות מקסימלית בהעברת המסרים.

“במסגרת מכרז זה, המשרד מבקש לרכוש הן שירותי דוברות והן שירותי הסברה, והכל בהתאם למפורט להלן.

“יובהר כי מכרז זה מתייחס לקבלת שירותים מהספק הזוכה עבור המשרד ולא מכרז לכוח אדם או לחברת כוח אדם.

“בין תפקידיו של צוות הדוברות וצוות ההסברה: ליווי, ייעוץ וניהול אסטרטגי וביצוע של כלל פעילות הדוברות וההסברה בנושא מגפת הקורונה בהתאם להנחיות המזמין; הגדרה ובנייה של קונספט ההסברה הראשי ואסטרטגיית המסר התקשורתית; תכלול תודעת משבר הקורונה וניהול כולל של תוכנית הדוברות וההסברה לרבות בניית תכנית תקשורת והסברה לקהלים השונים, ניהול והתאמת המסרים התקשורתיים, עבודה שוטפת מול מערכות התקשורת והעיתונאים, בניית תוכנית פרסום, עבודה מול לפ”מ והפעלת צוותי העבודה השונים, פיקוח ובקרה על הוצאת התכנית לפועל, תחקור, הפקת לקחים והתאמת התוכניות, דיווח שוטף למקבלי ההחלטות, עבודה בצמוד לפעילות הממשלה ומשרד הבריאות, כולל השתתפות חברי הצוות מטעם הספק בישיבות ופעילויות המטה הרלוונטיות ועבודה מול הממשקים השונים במשרד ובמערך ההסברה כולו.

“לאחר בניית תכנית ההסברה והקונספט התקשורתי הראשי, יעבוד צוות הספק מול מערך הפרסום הממשלתי ומול מערך הדוברות וידאג להוצאה לפועל של תכנית העבודה בהתאם לעקרונות שנקבעו.