משרד הבריאות: מכרז מסגרת למתן שירותי מחשוב בתחום בתחום פלטפורמת Microsoft Dynamics CRM

הגוף המפרסם: משרד הבריאות

נושא המכרז: מכרז מסגרת למתן שירותי מחשוב בתחום בתחום פלטפורמת Microsoft Dynamics CRM

מס’ המכרז: 17-2015

תאריך פרסום: 27 ביולי 2015

מועד אחרון: 23 באוגוסט 2015

הערות: משרד הבריאות מבקש לקבל הצעות להקמת מכרז מסגרת למתן שירותי מחשוב בתחום פלטפורמת Microsoft Dynamics CRM.

השירות  יכלול בין היתר את המרכיבים האפשריים הבאים: תכנון ארכיטקטורה למערכת אחת או יותר ולשירותים רוחביים אשר ישרתו את כלל המערכות המבוססות על אותה פלטפורמה הכנת תסריטים; איפיון טכנולוגי מפורט לאופן המימוש המומלץ של רכיבי המערכת; מימוש (יישום ופיתוח) מערכת או רכיב, תגבור צוותי הפיתוח הפנימיים של משרד הבריאות בעבודה משותפת במשרד הבריאות.

משרד הבריאות מפעיל כיום מספר מערכות מחשוב, המבוססות על פלטפורמת Microsoft Dynamics CRM. המשרד מעוניין לרכוש שירותים לייעוץ, המשך תכנון, ליווי, יישום, פיתוח ותחזוקת מערכות אלה ומערכות עתידיות נוספות בפלטפורמה זו לפי צרכי המשרד. לצורך כך, מעוניין המשרד להקים במסגרת מכרז זה מאגר של  ספקים העומדים בדרישות הסף והאיכות של המשרד ומסוגלים לספק את השירותים נושא מכרז זה. הספקים הזוכים ייכללו ברשימת ספקים מטעם המשרד, מתוכם יבחר המשרד, בהתאם לפנייתו ולאחר קיומו של  הליך תחרותי, ספק לביצוע חבילות שירותים שונות לפי צרכי המשרד.

תוקף המאגר הוא לחמש שנים החל מתאריך אישור הזוכים בוועדת המכרזים. ספקים חדשים אשר יצטרפו למאגר ייכללו בו רק למשך התקופה בה יהיה בתוקף ולא מעבר לכך.