משרד האוצר/מינהל הרכש הממשלתי: מכרז לאספקת שירותי תקשורת קווית נייחת (מפ”א) למשרדי הממשלה

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי

נושא המכרז: מכרז לאספקת שירותי תקשורת קווית נייחת (מפ”א) למשרדי הממשלה, ליחידות הסמך וליחידות המשנה

מס’ המכרז: מממ-14/2014

תאריך פרסום: 31 ביולי 2014

מועד אחרון: 31 באוקטובר 2014

הערות: הזוכה יספק בכל אזורי השירות את המוצרים והשירותים המבוקשים למשרדי הממשלה, יחידות הסמך ויחידות המשנה, וכן לגופים נלווים שאושרו על ידי עורך המכרז;  עורך המכרז יבחר שני זוכים, זוכה ראשי וזוכה משני על-פי שקלול.

השירותים המבוקשים כוללים העברת שיחות ממרכזיות המשרד המזמין, באמצעות ממשק PRI, לכלל רשתות מפעילי התקשורת הקווית והסלולרית בארץ ובחו”ל, על-פי דרישות רישיון המפ”א ודרישות נוספות, ניתוב שיחות באמצעות ממשק Sip Trunk על-פי דרישה של המשרד המזמין, תחזוקה שוטפת של הצירים והציוד המותקן באתר המשרד ומתן מענה לתקלות, אספקת שירותי חיוב (Billing) ודו”חות על-פי המפורט ועמידה בדרישות אבטחה ושרידות עפ”י ההנחיות המפורטות .

תקופת הרכש הינה למשך ארבעים ושניים (42) חודשים, ממועד חתימת עורך המכרז על הסכם ההתקשרות עם הזוכה. שישה (6) החודשים הראשונים לתקופת הרכש תהיה תקופת התארגנות בה יידרש הספק להיערך לקראת תחילת אספקת השירותים אצל המשרדים. לעורך המכרז שמורה זכות חד-צדדית ובלעדית להאריך את משך תקופת ההתקשרות הראשונה במספר תקופות נוספות אשר אורכן הכולל לא יעלה על ארבעים ושמונה (48) חודשים נוספים (סה”כ עד 84 חודשים), וזאת בהודעה מוקדמת של 30 ימים לפני תום כל תקופה.