מכרז חדש של משטרת ישראל: אספקה/גישה למאגר מידע לניתוח יוממות ומערכת לאיתור התקהלויות

הגוף המפרסם: משטרת ישראל

נושא המכרז: אספקה/גישה למאגר מידע לניתוח יוממות ומערכת לאיתור התקהלויות

מס’ המכרז:  191/2020

תאריך פרסום: 16 בנובמבר 2020

מועד אחרון: 13 בדצמבר 2020

הערות: כפי שדיווחתי בחלון המבזקים של אתר זה הבוקר (09:38), בשני המקרים מדובר במידע סטטיסטי, גיאוגרפי, אנונימי, אגרגטיבי ובזמן קרוב לאמת אשר נצבר ממכשירים סלולריים של אנשים הנמצאים במדינה; המשטרה מדגישה כי אינה מעוניינת במידע אינדיבידואלי לגבי יחידים וכי כל המידע שיתקבל במסגרת המכרז יהיה מותמם [יתקבל בצורה אנונימית], ללא אפשרות או יכולת לזיהוי יחידים ובכפוף לחוקי הגנת הפרטיות; גודל המדגם המינימלי הוא 1.5 מיליון מינויים/אנשים במגוון רחב.

= = = = = = = = = = =

ב- 5 באפריל 2020 בצהריים פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: בשל נגיף קורונה: קול קורא של מ”י בנושא מודל התראות התקהלויות; “התפשטות נגיף קורונה מחייבת מתן מענה מבצעי עבור מ”י לאיתור התקהלויות של 50 איש ומעלה באמצעות מידע סטטיסטי-גיאוגרפי בזמן ‘קרוב לאמת’.”

למחרת פירסמתי את העדכון הבא לידיעה: הבוקר (6.4.2020) ב- 06:01 פורסמה ב”הארץ” ידיעה על הקול קורא של המשטרה בנושא זה (עליו הידיעה שלי פורסמה ב- 5.4.2020 בשעה 13:10). כתב המשטרה יהושע (ג’וש) בריינר ציין בידיעה כי “כך נודע ל’הארץ’. ”

= = = = = = = = = = =

ב- 22 באפריל 2020 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: “התקשרות דחופה למניעת נזק של ממש“: משטרת ישראל מתקשרת בפטור ממכרז עם מוביליטי אינסייד עבור “מודל התראות על התקהלות אוכלוסייה”.

= = = = = = = = = = =

ב- 27 ביולי 2015 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: משטרת ישראל: בקשה לקבלת מידע RFI/בקשה להדגמה RFD בנושא הפקת דו”חות נתוני יוממות (Commuting) באוכלוסייה לפי אותות סלולר.

= = = = = = = = = = =

ב- 10 במאי 2016 פירסמתי כאן באתר ידיעה שכותרתה: משטרת ישראל: מכרז בנושא יוממות (Commuting) וניטור דפוסי תנועות אוכלוסייה על בסיס נתוני סלולר אנונימיים.

= = = = = = = = = = =