משטרת ישראל (מ”י): מכרז לאספקת שירותי גישה לרשת האינטרנט על בסיס שירותי התשתית הקיימים כיום במשטרה

הגוף המפרסם: משטרת ישראל (מ”י)

נושא המכרז: מכרז לאספקת שירותי גישה לרשת האינטרנט על בסיס שירותי התשתית הקיימים כיום במשטרה

מס’ המכרז: 49/2015

תאריך פרסום: 9 בנובמבר 2015

מועד אחרון: 8 בדצמבר 2015

הערות: משטרת ישראל מעוניינת לקבל סל שירותים בתחום הגישה לרשת האינטרנט. הסל כולל:  קווי גישה ל-  vdsl , ADSL , קווים בשירות “אינטרנט מהיר”. כיום במשטרה קיימים קווים של חברת בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ; קווי גישה ל-  – IPVPN קווים על רשת ה- MPLS  של חברת בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ; קווי גישה לתמסורת מטרו אתרנט קווים המבוססים על טכנולוגיה של חברת בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ; קישורים – תשתית קווית או סלולרית או אלחוטית פעילות לשירותי אינטרנט; תשתית כבלים גישה מבוססת על תשתית כבלים כדוגמת תשתית הכבלים של חברת HOT.

הזוכה יתאים את הרשת אותה הוא מפעיל, ללא תמורה ועל חשבונו, לתקנים, נהלים פרוטוקולים ויישומים אשר יהיו מקובלים ברשת האינטרנט במהלך כל תקופת ההתקשרות.

במשטרת ישראל הוקמה רשת פנימית לטובת האינטרנט – “מירי”. מדובר ברשת נפרדת ואינה מקושרת לרשתות אחרות.  כל אתרי המשטרה מקושרים למרכז רשת אחד אשר נמצא במתקן יהודאי בירושלים. משטרת ישראל תספק קישור רחב סרט לזוכה ממתקן יהודאי עבור שירותי האינטרנט (גלישה, דוא”ל וכו’). רוחב הפס של קישור זה עשוי להשתנות מעת לעת בהתאם לצורכי משטרת ישראל. בנוסף יש מספר יחידות ברחבי הארץ אשר אינן מחוברות לרשת זו ואשר יצטרכו חיבור נפרד (כמו ADSL, כבלים וכו’) ישירות לזוכה, לצורך שירותי גישה לאינטרנט.

במסגרת השירות יועברו לאחריות הזוכה ניהול ה-  Domain וניהול התיבות של Police.gov.il . הזוכה נדרש לשמר Domain זה כולל החשבונות הקיימים כיום. באם יתאפשר, הזוכה ישמר גם את הסיסמאות הקיימות.

הזוכה יספק רק שירותי אינטרנט (ISP) ולא שירותי התשתית.

בין תנאי הסף: המציע בעל רישיון לאספקת שירותי גישה לאינטרנט (ISP) מטעם משרד התקשורת; למציע מחזור כספי בתחום אספקת שירותי גישה לאינטרנט (ISP) של לפחות 1 מיליון ₪ כולל מע”מ בשנים 2012-2014; למציע לפחות 10,000 קישורים פעילים לגישה לאינטרנט וכן 10 עובדים לפחות העוסקים בתמיכה טכנית עבור שירותי גישה לאינטרנט בשנת 2014.