מכרז חדש של חח”י: ביצוע פרוייקטים מבוססי תשתית מיקרוסופט ותחזוקתם

חברת החשמל לישראל פירסמה מכרז חדש: ביצוע פרוייקטים מבוססי תשתית מיקרוסופט ותחזוקתם. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 18 בדצמבר 2022.

במפרט הטכני של המכרז נאמר כי “חברת החשמל מבקשת לבצע התקשרות עם חברה לצורך פיתוח מערכות ומודולים חדשים עבור הצרכים העסקיים הקיימים והעתידיים, וכמו כן גם ביצוע שיפורים ושדרוגים של מערכות קיימות ותחזוקה משולבת של מערכות קיימות וחדשות.

“המציע נדרש לתת פתרון שלם ומקיף בפיתוח ותחזוקת פרוייקטים קיימים וחדשים על גבי תשתיות חברת מיקרוסופט בדגש על סביבת הענן Azure, בכל קשת הפתרונות והמוצרים של מיקרוסופט.

“החברה נדרשת להיות בעלת ההתמחויות המפורטות במסמך זה הכוללות ביצוע של הפעולות הבאות: הגדרת דרישות התכולות, אפיון על ומפורט, בדיקות, העלאה לייצור, הטמעה והדרכת משתמשים ותחזוקה.

“שדרוג הסבה ופיתוח לטכנולוגיות מתקדמות במסגרת ההתקשרות שבנדון, המציע יספק פתרון וכלים, יאפיין ויעצב את הפתרונות המבוקשים, יקים ויתקין את המערכות הנדרשות, ידריך, יתעד, יטמיע וייתן שירותי תמיכה ותחזוקה”.

בין תכולות העבודה, נאמר במפרט הטכני:

+ פיתוח ותחזוקת פרוייקטים (קיימים ועתידיים) על גבי תשתיות חברת Microsoft בדגש על סביבת הענן AZURE בכל קשת הפתרונות והמוצרים של חברת מיקרוסופט;

+ תמיכה ותחזוקה שוטפת, וכן עדכון והרחבת תכולה בפרוייקטים קיימים הנשענים על התשתיות והכלים של חברת Microsoft בדגש על Microsoft Dynamics 365 בתצורת ענן ו-  Microsoft Power Bi.

+ תמיכה ותחזוקה שוטפת לתשתיות וכלים שאינם של חברת מיקרוסופט המשולבים בפרוייקטים קיימים או ישולבו בעתיד בפרוייקטים קיימים או חדשים המבוססים/יתבססו על תשתיות מיקרוסופט;

+ פיתוח בתחומי הפתרונות הרב ערוציים (אינטרנט, IVR, מובייל ו- CRM), ניהול ידע ופתרונות הקמה, פיתוח, הגירה ושימוש בתוכנה במודל ענן.

* ריכוז ידיעות לגבי Azure שפורסמו באתר זה ניתן למצוא כאן בצורה מרוכזת.