דואר ישראל: מכרז להרחבת רשימת ספקים לאספקת מכשירים ניידים למכירה ביחידות הדואר

הגוף המפרסם: דואר ישראל

נושא המכרז: מכרז להרחבת רשימת הספקים לאספקת מכשירים ניידים למכירה ביחידות הדואר

מס’ המכרז: 96919

תאריך פרסום: 20 בנובמבר 2014

מועד אחרון: 2 בדצמבר 2014

הערות: בין תנאי הסף: למציע רישיון סחר תקף (כמשמעו בתקנה 8ג לתקנות הטלגרף האלחוטי) או אישור תקף בדבר התקיימות תנאי פטור מרישיון סחר לעסוק בציוד קצה רט”ן שאינו טעון אישור סוג (אישור פטור), בהתאם לצו התקשורת (בזק ושידורים) (פטור מאישור סוג ופטור מרישיון סחר) תשע”ב – 2012, וזאת לגבי כל מכשיר סלולרי ולכל מכשיר המצריך רישיון של משרד התקשורת.

  • לכל יצרן אשר מוצריו מוצעים בידי המציע היה מחזור כספי שנתי בשיעור השווה (לפי השער היציג שיהיה ידוע במועד האחרון להגשת ההצעות למכרז) לסך של עשרים מיליון ש”ח (נומינלי כולל מע”מ) לפחות בתחום מכירת מכשירים סלולריים ומוצרים נלווים, בכל אחת מן השנים 2012 ו- 2013.
  • לכל יצרן אשר מוצריו מוצעים בידי המציע היה מחזור מכירות של לא פחות מ- 200,000 מכשירים בכל אחת מן השנים 2012 ו- 2013. דרישות הסף בסעיפים 2 ו-3 הנ”ל, הינן רק לגבי יצרן שאינו מופיע ברשימת חמישה ספקי טלפונים חכמים (סמרטפונים) הנכללים בדו”חות הרבעוניים Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker של חברת המחקר של International Data Corporation, IDC  לשני הרבעונים הראשונים של שנת 2014: חברת Samsung, חברת Apple, חברת Huawei, חברת Lenovo וחברת LG.
  • כל יצרן אשר מוצריו מוצעים בידי המציע ביצע מכירות של מכשירים סלולריים למפעיל סלולרי אחד לפחות ברחבי העולם שמשרת לפחות 1 מיליון לקוחות.
  • למציע אישור מכל יצרן המוצע על ידו על כך שהינו נציגו הרשמי בישראל.
  • המציע מקיים, בעצמו או בהתחייבות חוזית עם קבלן משנה, לפחות 4 תחנות שירות העונות על הדרישות הבאות: לא פחות מתחנת שירות אחת בכל אחת מן הערים ירושלים, תל אביב חיפה ובאר שבע או בסביבתן הקרובה, כל אחת מתחנות השירות פועלת לפחות 5 ימים בשבוע במשך 8 שעות לפחות (בין השעות 09:00 ועד 20:00) בכל יום ובימי ו’ וערבי חג במשך 4 שעות לפחות [“תחנות שירות” לעניין סעיף זה: מוקדים למסירה של מוצרים מקולקלים לצורך תיקונם והחזרתם ללקוח].
  • המציע מקיים, בעצמו או בהתחייבות חוזית עם קבלן משנה, מעבדת תיקונים אחת לפחות בישראל המבצעת תיקוני מכשירים סלולריים (חומרה ותוכנה).
  • המציע מספק רק מכשירים שנבדקו ועמדו במבחן עמידות למעיכות, מבחן עמידות לכיפוף, מבחן נפילות ממושך, מבחן עמידות ללחות, מבחן עמידות בשינוע, מבחן לאורך חיי הכפתורים. הבדיקות חייבות להיות מבוססות על סטנדרטים בינלאומיים.