מכרז חדש של השב”ס: הקמת חוות שרתים ראשית ומשנית עבור הארגון

13:47 02.12.2022

קטגוריות: חומרה והיקפי

תגים:

שירות בתי-הסוהר (שב”ס) פירסם מכרז חדש להקמת חוות שרתים ראשית [שתוקם באתר בינת בירושלים] ומשנית [במקום שיוגדר בעתיד] עבור הארגון. מדובר בשני מיקומים גיאוגרפיים שונים בהתאם לקביעת המזמין, המכילים את כלל מערכות המחשוב הארגוניות. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 2 בינואר 2023.

“שלבי התכנון וההקמה יתבצעו בתוך פרק זמן מקסימלי של 24 חודשים מהודעה על הספק הזוכה. תמחור הפרויקט יכלול את עלויות החומרה והרישוי ועלויות לרישוי תוכנות התשתית עצמן ואת מרכיבי העבודה של הספק. לא נדרשות בפרויקט יכולות פיתוח (למעט פיתוח מימשקים בין מערכות).

בין תנאי הסף:

+ על המציע ועובדיו או קבלני המשנה מטעמו להיות בעל סיווג  בטחוני התואם את רמת הסיווג של הפרוייקט, כקבוע בלוח הסיווגים בחלוקה לשלבי הפרוייקט בנספח ביטחון המידע כפי שנקבע ע”י יחידת ביטחון מידע וחט”ל. בנוסף, על המציע ו/או מי מטעמו לעמוד בבדיקת בטחון מידע שב”ס לשם שלילת ניגוד עניינים ו/או גורמי סיכון מטעמו בעיסוק בפרוייקט ולשם אישור כניסתם למתקני שב”ס והכל כמפורט בנספח הביטחון להלן. על המציע לצרף להצעתו את אישור הסיווג הביטחוני אותו הוא נושא כתנאי סף לדון בהצעתו.

+ בתקופה שתחילתה ב 01/01/2019 ועד למועד האחרון להגשת הצעות במכרז זה, המציע ביצע וסיים לפחות שלושה פרוייקטים שכללו אינטגרציה, אספקה, הקמה, הפעלה ושירות בארגוני תמ”ק/תמ”ח (תשתית מדינה קריטי/חיוני) בהיקף כספי  שלא פחת מ-  10 מיליון ₪ כולל מע”מ לפרוייקט.

+ למציע ותק של לפחות 5 שנים בניהול פרוייקטים אינטגרטיביים (המשלבים תכנון ארכיטקטורה מורכבת, יישום של מספר רב של מערכות וממשקים, הקמת מרכזי מחשבים גדולים ועבודה בסביבות סגורות ומסווגות) ובמהלך תקופה זו המציע העסיק בצורה ישירה, שלא באמצעות קבלני משנה ובאופן קבוע ורצוף לפחות 30 עובדים פעילים בתחום נשוא מכרז זה.