מכרז למתן שירותי ייעוץ, פיקוח ובקרה על מוקד השירות הטלפוני של המוסד לביטוח לאומי בעיר צפת ומופעל ע”י חברת טלאול במיקור-חוץ
הגוף המפרסם: המוסד לביטוח לאומי
נושא המכרז: מכרז למתן שירותי ייעוץ, פיקוח ובקרה על מוקד השירות הטלפוני של המוסד לביטוח לאומי בעיר צפת
מס’ המכרז: מ(2048)2013
תאריך פרסום: 23 בנובמבר 2014
מועד אחרון: 21 בינואר 2015
הערות: המוסד לביטוח לאומי מבקש לקבל הצעות לשירותי ייעוץ, פיקוח ובקרה על מוקד השירות הטלפוני הממוקם בצפת ומופעל באמצעות מיקור-חוץ. כיום הוא מופעל על ידי חברת טלאול כפוף לתנאי מכרז לקבלת שירותי הקמה, ניהול והפעלה של מוקד שירות טלפוני בו זכתה בשנת 2011.
מטרות שירותי הייעוץ, הפיקוח והבקרה הן: שיפור מקצועיות ואיכות השירות הניתן במוקד; שיפור זמינות השירות לפונים; שיפור שביעות רצון הפונים; שיפור עמידת הספק המפעיל את המוקד ביעדים שהוגדרו במכרז להפעלת המוקד; הצפת אי התאמות בין התנאים שהוגדרו במכרז להפעלת המוקד ובין המצב בפועל; ניתוח שוטף של מדדי פעילות המוקד לצורף שיקופם לגורמים הממונים על המוקד במטה המוסד לביטוח לאומי; ניתוח ושיפור תהליכי העבודה הפנימיים במוקד וממשקי העבודה בין המוקד ובין גופי המוסד השונים. השירותים המוצעים יענו על דרישות תקניות כלליות ומקצועיות המקובלות בענף הייעוץ בארץ ובעולם.