מכרז למתן שירותי ייעוץ, פיקוח ובקרה על מוקד השירות הטלפוני של המוסד לביטוח לאומי בעיר צפת ומופעל ע”י חברת טלאול במיקור-חוץ

הגוף המפרסם: המוסד לביטוח לאומי

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי ייעוץ, פיקוח ובקרה על מוקד השירות הטלפוני של המוסד לביטוח לאומי בעיר צפת

מס’ המכרז: מ(2048)2013

תאריך פרסום: 23 בנובמבר 2014

מועד אחרון: 21 בינואר 2015

הערות: המוסד לביטוח לאומי  מבקש לקבל הצעות לשירותי ייעוץ, פיקוח ובקרה על מוקד השירות הטלפוני  הממוקם בצפת ומופעל באמצעות מיקור-חוץ. כיום הוא מופעל על ידי חברת טלאול  כפוף לתנאי מכרז לקבלת שירותי הקמה,  ניהול והפעלה של מוקד שירות טלפוני בו זכתה בשנת 2011.

מטרות שירותי הייעוץ, הפיקוח והבקרה הן: שיפור מקצועיות ואיכות השירות הניתן במוקד;  שיפור זמינות השירות לפונים;  שיפור שביעות רצון הפונים; שיפור עמידת הספק המפעיל את המוקד ביעדים שהוגדרו במכרז להפעלת המוקד; הצפת אי התאמות בין התנאים שהוגדרו במכרז להפעלת המוקד ובין המצב בפועל;  ניתוח שוטף של מדדי פעילות המוקד לצורף שיקופם לגורמים הממונים על המוקד במטה המוסד לביטוח לאומי;  ניתוח ושיפור תהליכי העבודה הפנימיים במוקד וממשקי העבודה בין המוקד ובין גופי המוסד השונים. השירותים המוצעים יענו על דרישות תקניות כלליות ומקצועיות המקובלות בענף הייעוץ בארץ ובעולם.