מכרז חדש של הדואר: מכרז שירותי ייעוץ בתחום יחסי הציבור וייעוץ אסטרטגי תקשורתי

חברת דואר ישראל פירסמה (28.2.2023) מכרז שירותי ייעוץ בתחום יחסי הציבור וייעוץ אסטרטגי תקשורתי. המועד האחרון להגשת הצעות למכרז [מכרז מס’ 177897] הוא 23.3.23. על המכרז חתומה גל לבנון-לוי דוברת חברת הדואר.

“מערך התקשורת וההסברה של חברת הדואר ממונה, בין יתר תחומי אחריותו,  על הקשר הרציף עם התקשורת, המסקרת את חברת הדואר בערוצי המדיה השונים (רדיו, טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט) ובכלל זה, בין היתר, הוצאת הודעות לתקשורת מטעם חברת הדואר, מתן תגובות לתקשורת, עריכת אירועי יחסי ציבור, קיום מסיבות עיתונאים וכדומה.

“חברת הדואר מבקשת לקבל שירותי ייעוץ בתחום יחסי הציבור וייעוץ אסטרטגי תקשורתי. המציע שייבחר יעמוד בקשר יומי רציף עם מערך התקשורת וההסברה של חברת הדואר.

“מתן השירותים כרוך בחשיפה למידע ותכנים רגישים וסודיים ולכן נדרשת חובת סודיות, שיתוף פעולה ואמון מלא מול חברת הדואר.

“תקופת ההתקשרות לביצוע השירותים הינה לשלוש שנים. לחברת הדואר תעמוד הזכות (אופציה) להאריך, על פי שיקול דעתה המוחלט, את ההתקשרות באותם תנאים לשתי תקופות נוספות של עד 12 חודש לכל תקופה, ובסך הכל עד 24 חודשים נוספים מעבר לשלוש השנים הראשונות, וזאת בהודעה בכתב שתינתן ליועץ מראש, לפחות 30 יום לפני תום תקופת ההתקשרות המקורית או התקופה הנוספת.

“ההתקשרות עם היועץ תהא בריטיינר חודשי, תמורת תשלום קבוע לכל חודש, כפי שייקבע על פי הצעת היועץ למכרז זה. התשלום החודשי עבור מתן השירותים לא יעלה על סך של 15,000 בחודש לא כולל מע”מ. מובהר כי הצעה שתעלה על הסכום האמור לחודש תיפסל ולא תובא לדיון.