מכרז בינלאומי מקוון/ממוכן מתפתח עם שלב מיון מוקדם לפיתוח ולתחזוקת אתר האינטרנט והערוצים הדיגיטליים של חברת החשמל

הגוף המפרסם: חברת החשמל לישראל (חח”י)/ חטיבת תקשוב/אגף מערכות מידע ותקשוב )אמ”ת(

נושא המכרז: מכרז בינלאומי מקוון/ממוכן מתפתח עם שלב מיון מוקדם לפיתוח ולתחזוקת אתר האינטרנט והערוצים הדיגיטליים של חברת החשמל

מס’ המכרז: 2001396272

תאריך פרסום: 24 ביולי 2016

מועד אחרון: 4 בספטמבר 2016

הערות: לחברת החשמל אתר אינטרנט ויישומון טלפונים חכמים (סמרטפונים) בחנויות Apple Store ו- Google Play. מספר שירותים נפוצים באתר האינטרנט הותאמו לפלטפורמות ניידות ומהווים את “האתר המותאם”.  אתר האינטרנט, “האתר המותאם” והאפליקציה של החברה מהווים את “הערוצים הדיגיטליים של החברה”.

היעדים והמטרות: קיצור וייעול תהליכים עסקיים תוך שיפור השירות ללקוח; המשך פיתוח אתר האינטרנט והערוצים הדיגיטליים כחלק מתפישת רב-ערוציות ושמירה על רצף תהליכי ותפעולי מול לקוחות החברה וגורמים נוספים; ערוצים עוקפי תור אשר יסיטו לקוחות מפנייה טלפונית למרכזי השירות; אמינות וביצועים גבוהים;  שירות עצמי וחווית משתמש אינטראקטיבית ומושכת;  פיתוח אתר אינטרנט המותאם לפלטפורמות ניידות ללא שכפול קוד;  אינטגרציה עם מוצרי צד ג’  לנושא רב ערוציות ונגישות.

“נושא הרב-ערוציות הוכר על ידי מנכ”ל החברה כנושא אסטרטגי, שמטרתו להתוות מדיניות ארגונית לאינטראקציה בין החברה לבין לקוחותיה.  המדיניות תהווה חזון הכולל יריעה רחבה של הפעילות העסקית של החברה,  במטרה למנף פעילות זו,  להגדיל נתח שוק בארץ ובחו”ל, להביא לחסכון בעלויות ולהסטת מרכז הכובד מפניות למוקדי שירות לשימוש בערוצים הדיגיטליים של החברה, לשיפור איכות השירות ולשביעות רצון הלקוחות”.

הערוצים הדיגיטליים כוללים את אתר האינטרנט,  האתר המותאם לפלטפורמות ניידות, אפליקצית חברת החשמל הרשתות החברתיות ועוד. הערוצים “ידברו”  ביניהם ויאפשרו ללקוחות שמירה על רצף תהליכי ותפעולי ללא קשר מאיזה ערוץ התחילו את התהליך.

ביצוע הפרוייקט ישתלב בתכניות העבודה של החברה לשנים 2016-2018.

המכרז כפוף להסכם הבינלאומי על רכישות ממשלתית (GPA).