מכרזים חדשים של חח”י שפורסמו לאחרונה

08:41 24.06.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים:

להלן מספר מכרזים חדשים שפורסמו ע”י חברת החשמל לישראל (חח”י) לאחרונה:

התקשרות לשירותי הצגת חשבון חשמל בנכסים דיגיטליים חיצוניים (אתר ו/או אפליקציה):

“חברת החשמל שמה לה למטרה לעודד את לקוחות החברה לבצע פעולות בשירות עצמי, להגביר את השימוש באמצעים דיגיטליים ולהעצים את חווית הלקוח בכל ערוצי השירות. לצורך כך, חברת החשמל מחפשת אחר פתרונות שיאפשרו להנגיש את חשבון החשמל ללקוח בצורה הטובה ביותר.

“חשבון החשמל הוא המרכיב המרכזי היום בפניות לקוחות )בעיקר הפרטיים( למוקד השירות – החל משלב הבירור, דרך תיקון חשבון ועד לתשלום. מדובר בפניות שלעיתים גם דורשות המשך טיפול של גורמים נוספים.

“ניתוח פניות אלה מעלה כי הן נובעות בשל מורכבות הצגת החשבון, אשר צורתו כפופה לרגולציה, חוסר הבנה של החשבון או בשל אי-קבלת תזכורות על התשלום וחוסר הנוחות בתהליך התשלום הנוכחי. כמו כן, קיים פער של שפה שכן חשבונות החשמל מופקים בשפה העברית בלבד.

“חברת החשמל מאפיינת ומיישמת מספר פתרונות פנימיים על מנת להקל על הלקוחות בנושא זה, בעיקר לקהל הלקוחות הביתיים. בין היתר, חברת החשמל מבקשת להיעזר גם בפתרונות חיצוניים שיש להם את הפוטנציאל להנגיש את המידע ללקוח באופן איכותי העונה על הפערים הקיימים כיום.

“לצורך כך, מבקשת חברת החשמל לבצע התקשרות ספקים אשר באפשרותם להציג את חשבון החשמל בנכס הדיגיטלי שלהם (אפליקציה ו/או אתר) ולהנגיש את עיקרי החשבון בשפות נוספות על עברית, כולל תזכורות לתשלום, חיווי על שינויים בחשבון, דגשים מיוחדים ויכולת לתשלום מהיר של החשבון.

התקשרות לשירותי הפעלת עמדות לתשלום חשבון חשמל

“חברת החשמל מבקשת לאפשר ללקוחותיה אמצעי נוסף לתשלום חשבונות חשמל, בנוסף על אלו הקיימים כיום.

תשלום חשבונות החשמל זיהוי הלקוח בעזרת מספר חוזה/חשבון חוזה/ברקוד המופעים בחשבון לתשלום. התשלום יתבצע תוך שימוש באמצעי התשלום הנפוצים/מוסכמים, באמצעות ממשק מקוון למערכות המידע של חברת החשמל.

“בעתיד החברה מתכננת להרחיב את מגוון המוצרים לתשלום בעמדות חיצוניות (כגון תשלום התראות, תמציות חוב, תשלום של שוברים עקב פריסת תשלומים).

ניהול קהילת שגרירי מותג

“חברת החשמל נמצאת בעיצומה שח רפורמה ושינוי ארגוני שהחלו ב- 2018 במסגר הסכמי הרפורמה בין המדינה, חברת החשמל וארגון העובדים. החברה משנה את פניה  חברת החשמל וארגון העובדים. החברה משנה את פניה ומבצעת שינוי ארגוני בכל חטיבותיה במטרה להתאים את פעילותה למשק חשמל תחרותי, ולתנאי השוק המשתנים. בתוך אלה משתנה גם התרבות הארגונית, מתרבות של מונופול היררכי ובירוקרטי, לחברה עסקית, המבקשת להתייעל, לשחרר חסמים ולעודד חדשנות, יזמות ושקיפות, בהתבסס על חמישה ערכי ליבה מובילים.

“כחלק מפעילות החברה, אנחנו מקדמים את נושא ניהול הקהילות בארגון, כאמצעי ליצירת מעורבות עובדים בתהליכים שהחברה עוברת מחד, ולקידום מיתוג המעסיק של החברה מאידך.

“יודגש כי חברת החשמל מעסיקה כיום כ- 11,000 עובדים, הפרוסים בכל רחבי הארץ, כמחציתם עובדי שטח, שלא נמצאים מול מחשב במהלך יום העבודה שלהם. לשם כך הקמנו לפני כשנה קהילת שגרירי מותג פעילה שמהווה גוף תומך ביצירת תכנים פנים ארגוניים ובמיוחד בקבוצת הפייסבוק של עובדי חברת החשמל “מחוברים” לצד תכנים המותאמים לרשתות החברתיות בכלל.

“מבוקש להתקשר עם מומחה לניהול קהילת שגרירי מותג: שאיפתנו להמשיך ולטפח את קהילת השגרירים שהקמנו כמובילי דעה פנים ארגונית, שתספר באופן אותנטי את סיפור הארגון בשפה ובסגנון אישי, תוך שימוש בנכסים הדיגיטליים של הארגון והפרטיים שלהם; קהילה שמטרתה למתג את הארגון פנימה והחוצה, בעיקר ברשתות החברתיות, ושיש לה אוריינטציה לתחום מיתוג מעסיק, תוך שימוש בסטוריטלינג, וטיפוח תהליכי מיתוג אישי וארגוני – כדי “לשגרר” את הארגון לעובדים חדשים פוטנציאליים, אבל גם לעובדים בתוך הארגון; באמצעות הקהילה, אנחנו שואפים לייצר נוכחות של הארגון ברשת, לצד פרסומי משרות ופעולות אחרות של מיתוג מעסיק, וגם לתרום לחיבור של ציבור העובדים ליעדים ולמטרות הארגון במגוון רחב של תחומים.

התקשרות עם מומחה לפיתוח, כתיבה, הדרכה וניהול מתווה תוכניות חינוכיות שנתיות במערכת החינוך מגיל הגן ועד לתיכון בדגש על פעילות בקהילה

“חברת החשמל לישראל מעוניינת להתקשר עם נותן שירות מומחה לפיתוח, כתיבה, הדרכה וניהול תכניות חינוכיות שנתיות מגיל הגן ועד התיכון בנושא בטיחות השימוש בחשמל והתייעלות אנרגטית כחלק ממערך חינוכי כולל בקהילה ובכלל המגזרים.

“חברת החשמל מקדמת חינוך לקיימות תוך שינוי עמדות ונורמות התנהגות הנדרשות לקיומה של חברה השומרת על הסביבה. לפיכך, רואה לעצמה החברה חובה להפוך את נושא בטיחות השימוש בחשמל והשימוש המושכל והחסכוני בחשמל לשגרת חיים, תוך הבנת הרציונל הטמון בבסיסו של נושא זה. לצורך הטמעת מסרים חשובים אלה במערכת החינוך, תוך הרחבת מעגלי החשיפה לקהלים נוספים, מעוניינת חברת החשמל להתקשר עם נותן שירות מומחה ומיומן. הפעלת התוכניות תתקיים במסגרת פיילוט ב- 12 רשויות שונות ברחבי הארץ על פי חלוקה של מחוזות של משרד החינוך (שתי רשויות בכל מחוז על פי החלטת חברת החשמל).

“מתווה התכניות מיועד להתקיים ב- 2 שלבים: פיתוח התוכנית, אישורה על-ידי חברת החשמל ומשרד החינוך – החל ממועד החתימה על ההסכם; תיאום כלל התכנית ברשויות ובמערכת החינוך והפעלתן במסגרת פיילוט ב- 12 רשויות – בשנה”ל תשפ”ג.

“מהות השירות —  פיתוח מתווה של תכניות ופעילויות חינוכיות אשר ייכתב ויופעל בניהול הספק הזוכה, ב- 12 רשויות מגיל הגן ועד התיכון בנושא בטיחות השימוש בחשמל והתייעלות אנרגטית.

“פיתוח מתווה חינוכי ייחודי לחברת החשמל אשר ישלב בתוכו חדשנות טכנולוגית ליצירת למידה משמעותית וחווייתית כך שתתרום להפיכת נושא הבטיחות והשימוש המושכל בחשמל לשגרת חיים בקרב הלומדים ובקהילה.

“על הספק הזוכה להציג את יכולתו לרתום את הרשויות ואת מערכת החינוך למהלך המתווה ואת הצעתו להפיכת הלומדים לשגרירים בקהילה”.