שירות התעסוקה הישראלי: מכרז לרכישת זכויות שימוש בקובץ מאגר השכלה

09:43 28.04.2014

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: שירות התעסוקה הישראלי

נושא המכרז: מכרז לרכישת זכויות שימוש בקובץ מאגר השכלה

מס’ המכרז: 6/14

תאריך פרסום: 28 באפריל 2014

מועד אחרון: 26 במאי 2014

הערות: השירות מבקש לקבל הצעות לצורך רכישת זכויות שימוש בקובץ של מאגר השכלה הקיים אצל הספק אשר יהיה נגיש הן לעובדי השירות המשתמשים במערכת התפעולית של השירות והן לגולשים באתר האינטרנט של השירות. תוכנו של מאגר זה: תיאורי קורסים או לימודים כולל פרטים מקיפים על כל המסלולים לפי מוסדות המוכרים לתואר ע”י המל”ג, לימודי הנדסאות, לימודי טכנאות ולימודים עבור עיסוקים הדורשים רישוי עפ”י חוק. המאגר נועד לשמש בסיס לרישום קו”ח של דורשי העבודה וישמש את מנגנוני ההתאמה בין דורשי העבודה לבים ההזמנות לעובדים.

מאגר ההשכלה הקיים בשירות: המערכת התפעולית של השירות היא מערכת ייעודית שפותחה ע”י חברת מלם מערכות והיא מאפשרת ניהול תיקים אלקטרוניים של דורשי עבודה ושל הזמנת משרות לעובדים ממעסיקים. בנוסף, שירות התעסוקה הישראלי מפתח בימים אלו אתר אינטרנט חדש המיועד לשרת את דורשי העבודה ברישום פרטים וחיפוש עבודה ואת המעסיקים בביצוע הזמנות של עובדים באופן מקוון והוא אמור להחליף את האתר הקיים. קיים במערכת מאגר אחד המכיל עיסוקים ומידע אודות סוגי השכלה והכשרות. בין המערכת התפעולית של השירות לבין אתר האינטרנט (הן הנוכחי והן החדש) קיימים ממשקים דו-כיווניים ובסיסי הנתונים והשדות מתאימים לצורך כך. במערכת התפעולית ובאתר האינטרנט פועלים מנועי התאמה המיועדים להתאים בין דרישות מישרה של מעסיקים לבין נתוני השכלה וניסיון של דורשי העבודה.

בין תנאי הסף: המציע מנהל מאגר ממוחשב ועדכני של נתוני מוסדות ומסלולי השכלה הכולל השכלה אקדמית, הכשרות וקורסים המחוייבים ברישוי עפ”י חוק וכן הכשרת הנדסאים וטכנאים; המציע מכר את זכויות השימוש במאגר במהלך 12 החודשים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות לכל הפחות לשני לקוחות מוסדיים [=תאגיד המעניק שירות באמצעות המאגר לכל הפחות ל- 500 משתמשים].