מכבי: מכרז לאספקת ציוד מחשוב ושרותי תחזוקה

הגוף המפרסם: מכבי שירותי בריאות

נושא המכרז: מכרז לאספקת ציוד מחשוב ושרותי תחזוקה

מס’ המכרז: 123/2015

תאריך פרסום: 9 בנובמבר 2015

מועד אחרון: 31 בדצמבר 2015

הערות: מכבי שירותי בריאות מעוניינת להתקשר עם עד שני ספקים המסוגלים לספק למכבי מחשבים אישיים, שרתים, מדפסות ומתכלים למדפסות, סורקים, ציוד היקפי וציוד נילווה , וכן שירותי תחזוקה לציוד בפריסה ארצית.

הספקים הזוכים יספקו למכבי את כל הציוד ואת שירות התחזוקה באתרי מכבי ובמרפאות רופאים עצמאיים במחוזות, בחלוקה על פי שיקול דעתה הבלעדי של מכבי.

לצורך רכישת שרתים וציוד נלווה לשרתים עבור חדרי ה-  Data Center מכבי רשאית לבצע תיחור בין שני הספקים הזוכים.

ההתקשרות היא לתקופה של שנתיים. למכבי האופציה להאריך את התקופה ב-7 תקופות נוספות בנות שנה אחת בכל פעם.

בין תנאי הסף: בידי המציע אישור מיצרני הציוד המוצע על ידו כי הוא נציגם המורשה למכירה, התקנה ותחזוקה בישראל; המציע מסוגל לספק למכבי את הציוד ושירותי התחזוקה בפריסה ארצית על-פי ה- SLA  המוגדר בהסכם ההתקשרות; המציע מסוגל לספק למכבי את שירות התחזוקה בפריסה ארצית בעצמו, ולא באמצעות קבלן משנה. רק באילת וסביבתה הספק הזוכה יהא רשאי לספק את שירות התחזוקה בלבד באמצעות קבלן משנה, בכפוף לאישור מראש של מכבי; המציע הוא בעל נסיון מוכח בישראל של ארבע שנים לפחות באספקת הציוד המוצע ושירותי התחזוקה; המציע מפעיל מערך שרות ומוקד מאוייש המעניק שרותי תחזוקה ותמיכה בפריסה ארצית למינימום 7,500 תחנות עבודה, עבור 3 ארגונים לפחות, כשבכל אחד מהארגונים לפחות 2,500 תחנות עבודה הנמצאות בלפחות 100 אתרים שונים ברחבי הארץ; המציע מפעיל מערך שירות המעניק שירות תחזוקה ותמיכה בפריסה ארצית ל-3 חדרי מחשב לפחות המכילים לפחות 150 שרתים פיזיים כל אחד.