מ”י מפרסמת פנייה לקבלת מידע למערכת טכנולוגית לספירת קהל

11:40 27.03.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

משטרת ישראל (מ”י) מפרסמת (27.3.2022) פנייה לקבלת מידע למערכת טכנולוגית לספירת קהל. המועד האחרון להגשת תגובות הוא 10 באפריל 2022.

יצויין כי נושא ספירת קהל עלה בדיוני וועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון מירון.

פניית המשטרה [פנייה מוקדמת לקבלת מידע (RFI) ולהדגמה (RFD) מס’ 09-2022 בנושא מערכת טכנולוגית לספירת קהל, מבוססת ווידאו], החתומה בידי רמ”ד רכש טכנולוגי, נאמר כי “משטרת ישראל מעוניינת לקבל מידע ולבצע הדגמות על מערכות טכנולוגיות שסיימו פיתוח מבוססות וידאו (VISINT ) לספירת קהל.

“במסגרת הטיפול באירועים המוניים, ישנה חשיבות להערכה מדויקת ככל שניתן לכמות המשתתפים בזמן אמת וזאת לצורך התאמת המענה והאמצעים הנדרשים לפעילות המבצעית. היכולת לקבלת מידע בדבר כמות וריכוז הקהל באירועים, חיונית לקבלת תמונת מצב אמינה שתשפיע על קבלת ההחלטות.

“על המשתתפים המעוניינים להציע מענה לפנייה זו, לפרט את מירב המידע שבידיהם הנוגע למערכת ולמידת התאמת המוצר לצרכים המפורטים במסמך זה. ניתן להתייחס במענה ליותר ממערכת אחת או לטכנולוגיות שונות מבוססות וידאו.

“אין לראות בתהליך ה- RFI  תהליך של בחירת ספק של המוצר. כמו כן, אין לראות בפנייה זו התחייבות כלשהי של המשטרה כלפי המשתתפים בנוגע לפרסום מכרז או ביצוע פעילות המשך לתהליך זה, כולל RFD וביצוע רכש עתידי.

“בשל אילוצים שונים יתכן שהליך זה יבוטל, או יצומצם או ידחה. המשטרה לא תישא בכל הוצאה או תשלום בגין דחייה או ביטול או צמצום של ההליך או כל החלטה אחרת של מ”י בקשר להליך.

“עיקרי הדרישה המבצעית: ניטור אירועים מכל סוג ובכל תוואי שטח, לרבות תחת כיפת השמיים (OUTDOOR), אירועים הנמצאים במקום תחום ומקורה (INDOOR) ושילוב בין השניים; התאמה לעבודה בכל שעות היממה – אור יום ולילה; ספירה של קהל סטטי או של קהל דינמי המבצע תנועה מכל סוג; התאמה לסדרי גודל גדולים של קהל, מעל לאלף איש.

“דרישות המערכת: יכולת הגדרת פוליגון אחד או מספר פוליגונים בהם תבוצע הספירה בתא השטח/מבנה הרלבנטי; יכולת ניטור וספירה במבואות והשערים של מתחם אירוע תחת כיפת שמיים או במבנה [INDOOR ו- OUTDOOR]; בניטור מבואות, המערכת תציג מודל חישובי לסך כמות המשתתפים באירוע (כלל הפתחים והמוצאים של המתחם) ותקזז את כמות היוצאים מכמות הנכנסים; דיוק המערכת – המערכת תספק מידע ברמת דיוק של מעל 90% בכל פוליגון שיוגדר; קבלת נתונים עדכניים בזמן אמת ודגימה רציפה של הקהל בכל עת שהמערכת מופעלת;  ביצוע ספירת קהל במס’ רב של מוקדים בפריסה ארצית; יכולת הקלטת נתונים לצורך תחקור אירועים לאחור; מערכת פתוחה בעלת יכולת התממשקות למערכות אחרות; תקשורת – יכולת העברת הנתונים בתקשורת קווית וסלולרית.