מ”י: מכרז ממוכן מהיר לשירותי ROAMING DATA [נדידה פנים ארצית על בסיס כיסוי רשת חברות סלולר השותפות ב- CMG (סלקום ישראל, גולן טלקום ו- אקספון)]

הגוף המפרסם: משטרת ישראל

נושא המכרז: מכרז ממוכן מהיר לשירותי  ROAMING DATA [נדידה פנים ארצית על בסיס כיסוי רשת חברות סלולר השותפות ב- CMG (סלקום ישראל, גולן טלקום ו- אקספון)]

מס’ המכרז: 37/2022

תאריך פרסום: 3 במארס 2022

מועד אחרון: 20 במארס 2022

הערות: בשימוש מ”י מערכות טכנולוגיות מבצעיות, המופעלות בטכנולוגיה GSM (כרטיסי Sim Data) סלולרית. המערכות מצריכות עמידות גבוהה והפעלה רצופה ללא תקלות, וכן קליטה סלולרית מיטבית בכלל האזורים בפריסה ארצית, לצורך קבלת כיסוי מלא בכלל האזורים בארץ כולל שטחי יו”ש, ולהפעלת מערכות טכנולוגיות מבצעיות.

מ”י נדרשת להשתמש בנוסף לשתי החברות הזוכות במכרז חשכ”ל המרכזי 1-2016 (פלאפון ופרטנר), בתשתית הכיסוי של אחת מהחברות עם רשת אנטנות משותפת באמצעות חברת תפעול משותפת CMG של החברות: סלקום, גולן טלקום ואקספון.

במסגרת המכרז המזמין רשאי לבחור עד זוכה אחד.

משטרת ישראל מקבלת שירותי נדידה של חברת פרטנר עבור כרטיסי SIM DATA של חברת פלאפון, במסגרת מכרז חשכ”ל. שירות נדידה לרשתות נוספות נדרש מהצורך המבצעי של משטרת ישראל, כדי להרחיב את הכיסוי הסלולרי של מערכות טכנולוגיות מבצעיות שבשימוש המשטרה.

הזוכה יאפשר נדידת נתונים לכ- 5,000 כרטיסי Sim Data ברשת פלאפון הנמצאים ברשות המשטרה, לרשת של אחת מהחברות המנויות ברשת  (CMG )הכולל את החברות סלקום, גולן טלקום, ואקספון, זאת בטכנולוגיה דור 3 ודור 4.

בחלק מהמערכות המבצעיות של משטרת ישראל, קיימים כרטיסי SIM של חברת פלאפון עם יכולת ROMMING  מול חברות סלולר נוספות, בין היתר חברות השותפות על תשתית ברשת אנטנות משותפת באמצעות חברת תפעול משותפת המפורטות לעיל. למען הסר ספק, השירות הנדרש הוא בנוסף וכהשלמה לשירותים הניתנים למשטרת ישראל על ידי פלאפון תקשורת בע”מ ופרטנר תקשורת בע”מ במסגרת מכרז חשכ”ל ואינו מחליף אותם.

המערך הטכנולוגי של משטרת ישראל פועל בכל שטח מדינת ישראל ובכל שעות היממה, עם מערכות טכנולוגיות המתבססות על שימוש ב- Sim Data  הדורשות דריכות, זמינות ויכולת של החברה לספק פתרונות הנדסיים ותמיכה טכנית שוטפת לצרכים המבצעיים של המשטרה בשגרה, בחירום ובכל שעות היממה.

כיסוי סלולרי בשטח ציבורי: הזוכה יהיה מחויב ובעל יכולת לתת מענה מיטבי לבעיות כיסוי וטיב קשר שיתגלו בשטח הציבורי בדגש על צירי הדרך בכבישים ובצירים מרכזיים בין עירוניים ובמרכזי הערים בכלל שטח מדינת ישראל, לרבות יו”ש.

על החברה הזוכה לפתח ממשק נדידה להפעלת שירות זה. עלות פיתוח הממשק תגולם בעלות החודשית לשירותי הנדידה.

הזוכה יחתום על הסכם התקשרות עם המזמין לתקופה של 12 חודשים, כאשר למזמין הזכות להאריך את תקופת ההתקשרות בתקופה נוספת של 12 חודשים או עד קביעת זוכה במכרז חשכ”ל, המוקדם מבניהם.

היקף ההתקשרות לא יעלה על 400,000 ₪ כולל מע”מ. המזמין אינו מתחייב להיקף זה או להיקף התקשרות כלשהו, ומימוש ההתקשרות יהיה על פי שיקול דעתו הבלעדי.