מינהל הרכש הממשלתי פירסם: פרוייקט נימבוס/מכרז מרכזי להוספת שירותים לשוק הדיגיטלי הממשלתי בענן (רובד 5)/סבב 2

משרד האוצר/אגף החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי פירסם את פרוייקט נימבוס/מכרז מרכזי להוספת שירותים לשוק הדיגיטלי הממשלתי בענן (רובד 5)/סבב 2 [הליך מספר 01-2022-02]. המועד האחרון להגשה הוא 17 באפריל 2023.

“בינואר 2020 יצאה ממשלת ישראל ב”פרויקט נימבוס“, שמטרתו לתת מענה רוחבי לאספקת שירותי ענן ציבורי לממשלת ישראל.

“בתאריך 16.6.2022 פירסם מינהל הרכש הממשלתי את מכרז מרכזי 01-2022 להוספת שירותים לשוק הדיגיטלי הממשלתי עבור משרדי הממשלה ויחידות הסמך. מטרת המכרז, להנגיש שירותי ענן המוצעים על ידי ספקים שונים [Independent Software Vendor, ISVs] ב- Marketplace של ספקי הענן הנבחרים של הממשלה AWS ו- GCP כך שאלו יהיו זמינים לרכישה ע”י משרדי הממשלה ויחידות הסמך בשווקים הדיגיטליים הממשלתיים שיוקמו על בסיס ה- Marketplace  של כל אחד מספקי הענן. מכרז זה מהווה את רובד 5 של הפרוייקט.

“בסבב הראשון של פרסום המכרז נפתחו שתי קטגוריות להגשת הצעות. קטגוריות אלו פורטו במסמכי המכרז.

“אנו פותחים את המכרז לצורך הגשת שירותים נוספים בקטגוריות שנפתחו להגשה במועד פרסום המכרז המרכזי ובקטגוריות נוספות. מינהל הרכש הממשלתי מבקש לעדכן בדבר כוונתו לפתוח את המכרז לצורך הגשת שירותים נוספים בהמשך השנה  (סבב שלישי). במסגרת סבב זה של המכרז אשר מיועד להתקיים במהלך הרבע השלישי או הרביעי של שנת 2023”.

הילה גיגי ראש צוות נימבוס במינהל הרכש הממשלתי מציינת כי “יודגש כי רשימת הקטגוריות המתוכננות להיכלל בסבב השלישי של המכרז, כמו גם לוח הזמנים המתוכנן לפתיחת המכרז להגשת שירותים נוספים, הם עקרוניים בלבד. לאור הדינמיות המאפיינת את התחום, אין לראות ברשימה זו או בלוח הזמנים שהוגדר כסופיים והם ניתנים לשינויים, הן במועד הפרסום והן בזהות הנושאים”.