מינהל הרכש הממשלתי פירסם מכרז מרכזי לאספקת שירותים ומערכות בתחומי תשתיות טכנולוגיות למשרדי הממשלה, יחידות הסמך וגופים נלווים

משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי פירסם ב- 4.7.2022 מכרז מרכזי [מס’ 07-2022] לאספקת שירותים ומערכות בתחומי תשתיות טכנולוגיות למשרדי הממשלה, יחידות הסמך וגופים נלווים.

המועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה הוא 17 באוגוסט 2022.

“מכרז זה הינו מכרז מסגרת בנושא אספקה של מערכות ושירותים בתחומי התשתיות הטכנולוגיות, וכן של כל מוצר או שירות נוסף אשר יידרש עבור מערכות ושירותים אלה, כפי שיקבע מעת לעת על ידי עורך המכרז באמצעות פרסום תיחורים בין הספקים אשר ייבחרו במכרז.

“[…] המוצרים והשירותים המבוקשים בתיחורים אלו יכללו, בין היתר, את המערכות והשירותים בנושאים הבאים:

+ חומרת מחשוב ואחסון נתונים, כגון שרתים מסוגים שונים, מערכות אחסון נתונים, מצעי ומערכות גיבוי וכו’.

+ תשתיות תקשורת נתונים בתחומי  LAN, WAN כגון מתגים, נתבים, מערכות SD-WAN, מערכות ושירותי (Secure Access Service Edge, SASE) וכו’.

+ תוכנה ושירותים תשתיתיים כגון מערכות וירטואליזציה, תשתיות Software Defined Storage, תשתיות Hyper Converged, Micro Services וכו’.

+ תשתיות תוכנה כגון מערכות הפעלה, מערכי נתונים, תוכנות גיבוי ושרידות, מערכות ניהול פיתוח וכו’.

+ שירותים בתחומי התשתית הטכנולוגית כפי שיוגדרו על ידי עורך המכרז.

+ פיתרונות נוספים בתחום זה כפי שיוגדרו במסגרת מסמכי התיחור.

* המערכות והשירותים המבוקשים יופעלו בתשתיות הארגון הפנימיות (On premises),  בענן הציבורי או בשימוש משולב (Hybrid) בהתאם להגדרת עורך המכרז בכל תיחור.

“בהתאם לשיקול דעת עורך המכרז, התיחורים במסגרת מכרז זה עתידים להחליף התקשרויות מרכזיות קיימות בתחומי התשתיות הטכנולוגיות.

“תקופת ההתקשרות עם ספקי המסגרת תעמוד על 36 חודשים החל מהודעת עורך המכרז לספקי המסגרת הזוכים, ולעורך המכרז תהיה אופציה להארכת ההתקשרות לתקופה של עד 24 חודשים נוספים (סה”כ 60 חודשים), הכל בהתאם למפורט במסמכי המכרז.

“עורך המכרז יהיה רשאי לפרסם תיחורים מכוח מכרז המסגרת במהלך כל תקופת ההתקשרות. עורך המכרז יהיה רשאי לקבוע במסמכי התיחור כי תקופת התיחור תמשך מעבר לתקופת ההתקשרות במכרז המסגרת”.

“[…] ההתקשרות עם הזוכה במכרז מותנית בקיומו של תקציב זמין. ככל שמסיבות תקציביות לא ניתן יהיה להתקשר עם הזוכה במכרז, רשאי עורך המכרז לבטל את המכרז. עורך המכרז לא יהיה חייב לפצות את המציעים במקרה של ביטול המכרז.