מינהל הרכש הממשלתי פירסם הודעה בדבר מכרז מרכזי להוספת שירותים לשוק הדיגיטלי הממשלתי בענן

משרד האוצ”ר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי פירסם (16.6.2022) הודעה בדבר מכרז מרכזי [מס’ 01-2022] להוספת שירותים לשוק הדיגיטלי הממשלתי בענן. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 4 באוגוסט 2022.

במסמך מינהל הרכש הממשלתי נאמר בין השאר כי מדובר במכרז “להוספת שירותים לשוק הדיגיטלי הממשלתי בענן עבור משרדי ממשלה, יחידות סמך וגופים נלווים.

“בחודש ינואר 2020, יצאה ממשלת ישראל בפרוייקט נימבוס, שמטרתו לספק שירותי ענן ציבורי לממשלת ישראל.

“המכרז מהווה את הרובד החמישי בפרויקט, שמטרתו להנגיש שירותי ענן המוצעים ב- Marketplace של ספקי הענן הנבחרים של הממשלה, החברות  Amazon Web Services, AWS   ו-Google Cloud Platform, GCP  ברובד 1 של פרוייקט נימבוס ע”י ספקים שונים (Independent Software Vendos, ISVs), כך שאלו יהיו זמינים לרכישה ע”י משרדי הממשלה ויחידות הסמך בשווקים הדיגיטליים הממשלתיים שיוקמו על בסיס ה-Marketplace של כל אחד מספקי הענן.

ההתקשרות עם הזוכים תהיה ממועד ההצטרפות לשוק הדיגיטלי ועד תום אותה השנה הקלנדרית (31 בדצמבר) ותוארך מדי שנה, בשנה קלנדרית נוספת, אלא אם כן הודיע עורך המכרז, עד ליום 1 בדצמבר, על כוונתו להפסיק אשת ההתקשרות. ההתקשרות תסתיים לכל המאוחר ביום סיום ההתקשרות עם ספקי הענן על הארכותיה ככל שיהיו.

איש הקשר למכרז זה הינו עמרי נצר.