“מינהל הרכש הממשלתי נערך לפרסום מכרז מרכזי חדש בתחום בקרה והתייעלות בעולמות ה- IT במהלך רבעון שלישי של שנת 2022”

“מינהל הרכש הממשלתי נערך לפרסום מכרז מרכזי חדש בתחום בקרה והתייעלות בעולמות ה- IT  במהלך רבעון שלישי של שנת 2022”. כך עולה מהחלטה לגבי בקשת להארכת התקשרות בפטור ממכרז.

משרד המשפטים/רשות האכיפה והגבייה הגישה בקשה להארכת ההתקשרות [“התקשרות המשך נוספת”] עם חברת סנסקום ייעוץ וניהול פרויקטים בע”מ וזאת לצורך שירותי בקרת עלויות תקשורת.

הבקשה אושרה ע”י וועדת הפטור המרכזית וע”י החשב הכללי במשרד האוצר [לפי “תקנה 3(4)(ב)(3) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות”]. יחד עם זאת תקופת ההתקשרות שאושרה קצרה בחצי שנה לעומת התקופה שהתבקשה במקור כשהתקופה הנוספת היא אופציונלית, באישור מינהל הרכש הממשלתי.

בנימוקי וועדת הפטור המרכזית נאמר בין היתר כי “הרשות התקשרה עם הספק לטובת קבלת שירות בקרת עלויות תקשורת במסגרת המכרז המרכזי מס’ 16-2015 לאספקת שירותי התייעלות ובקרה בתחום התקשורת.

“המכרז המרכזי הסתיים ביום 31.12.2021. בימים אלו מקדם מינהל הרכש מכרז מרכזי חדש בנושא.

“הרשות מבקשת להמשיך לרכוש את השירותים מהספק על מנת לשמור על רציפות והמשך פיקוח על ספקי התקשורת וזאת עד לבחירת ספק זוכה במכרז מרכזי חדש.

“בחוות דעתו של מינהל הרכש צויין כי מנהל הרכש נערך לפרסום מכרז מרכזי חדש בתחום בקרה והתייעלות בעולמות ה- IT במהלך רבעון שלישי של שנת 2022″.

מינהל הרכש הממשלתי הודיע כי אין מבחינתו במקרה זה מניעה להחרגה מהמכרז המרכזי בכפוף לשתי התניות שאחת מהן היא ש”בהסכם בין הרשות לבין הספק יובהר כי הרשות יכולה לסיים את ההתקשרות באופן חד צדדי, בשל מעבר לעבודה עם הזוכה במכרז המרכזי, ללא כל פיצוי לספק וללא שלספק תעמוד כל טענה שהיא”.

התקשרות ההמשך אושרה ע”י החשב הכללי רו”ח יהלי רוטנברג.