מינהל הרכש הממשלתי: מכרז מרכזי לרכש ואספקת מוצרים ושירותים בתחום אבטחת המידע וההגנה בסייבר עבור משרדי הממשלה, יחידות הסמך וגופים נלווים

הגוף המפרסם: משרד האוצר/החשכ”ל/מינהל הרכש הממשלתי

נושא המכרז: מכרז מרכזי לרכש ואספקת מוצרים ושירותים בתחום אבטחת המידע וההגנה בסייבר עבור משרדי הממשלה, יחידות הסמך וגופים נלווים

מס’ המכרז: 05/2022

תאריך פרסום: 3 באפריל 2022

מועד אחרון: 26 במאי 2022

הערות: “נושא המכרז הוא רכישה, אספקה, התקנה ותחזוקה של מוצרים וכן אספקת שירותים בתחום אבטחת המידע והגנה בסייבר, ובכלל זה:

+ מוצרים בתחום אבטחת המידע וההגנה בסייבר ושירותים עבורם.

+ שירותים בתחום אבטחת המידע וההגנה בסייבר וכן שירותים נלווים.

+ אספקת שירותי יישום (אינטגרציה) הכוללים:  מיפוי, אפיון, עיצוב (Design), עיצוב מפורט (Detailed Design), הקמת הרכיבים/מוצרים/שירותים, קישור למערכות משיקות, הדרכה, תיעוד, בדיקות קבלה ושירותי תמיכה ותחזוקה, והכל כפי שנקבע במסמכי המכרז וכפי שיוגדר במסמכי התיחור.

+ תפעול מוצרים ושירותים בתחום אבטחת מידע וסייבר.

+ כל פעולה אחרת הנדרשת לצורך אספקה סדירה של השירותים המבוקשים, כנדרש במכרז זה.

+ פתרונות נוספים בתחום אבטחת מידע והגנה בסייבר כפי שיוגדר במסמכי התיחורים.

“עורך המכרז יהיה רשאי לערוך התקשרות מרכזית אחרת בנושא המכרז עבור שירותים או מוצרים אשר לעמדת עורך המכרז לא יקבלו מענה מספק או יעיל מהספקים הרשומים במסגרת מכרז זה (גם במקרה בו נערך תיחור בנושא מסוים במסגרת מכרז זה), ולספק לא תהיה כל טענה כלפי עורך המכרז בעקבות זאת.

“עורך המכרז יהיה רשאי לגרוע או להוסיף לתכולת המכרז תחומי מוצרים ו/או שירותים מבוקשים בנושא המכרז.

“הספק מודע לכך כי המידע של המזמינים, המערכות המשמשות לאחסון, העברת ועיבוד המידע הינם בעלי רגישות גבוהה הן מבחינה תפעולית והן מבחינת ביטחון מידע למזמינים ולאזרחי ותושבי מדינת ישראל, ולא יהיו לספק טענות בשל כך […] הספק מבין כי כל חשיפה, פגיעה, נזק, מניעת גישה, אובדן של מידע רגיש או חשיפה של מידע לצד שלישי עלול לגרום לעורך המכרז, למזמינים ולמשתמשים, וכן לצדדי ג’ נזקים כבדים”.

“במסגרת המכרז, כל המציעים אשר יעמדו בתנאי הסף ייכנסו לרשימת ספקי המסגרת. בתקופת ההתקשרות ישתתפו ספקי המסגרת בתיחורים, והכל כפי שיפורט במסמכי המכרז על נספחיו, בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של עורך המכרז ובשים לב לצורכי המזמינים.

“בכל תיחור ייבחרו זוכים בהתאם לאמור במסמכי המכרז וכפי שיוגדר במסמכי התיחור, אשר יפורסמו מעת לעת. כל אחד מהזוכים יספק את המוצרים והשירותים המבוקשים למזמינים בכל אזורי השירות, והכל כפי שייקבע במסמכי התיחור.

“הספקים הזוכים בתיחורים יהיו הספקים היחידים לכל המזמינים, אשר יהיו מחויבים לרכוש מהם בלבד, ובמחירים שיקבעו במכרז בכפוף לתקנה 14ב לתקנות חובת המכרזים, התשנ”ג-1993, ועל פי דין.

“במסגרת מכרז זה, כל מציע יכול להגיש הצעה אחת על מנת להיכלל ברשימת ספקי המסגרת”.

“תקופת ההתקשרות עם הספקים הזוכים תעמוד על 24 חודשים, ולעורך המכרז תהיה אופציה להארכת ההתקשרות לתקופה של עד 36 חודשים נוספים ממועד תחילת ההתקשרות (סה”כ 60 חודשים), הכל בהתאם למפורט במסמכי המכרז. יובהר, כי הנוסח המחייב לתקופות המכרז כאמור לעיל הוא הנוסח המפורט בפרק 3 למסמכי המכרז”.