מימון (מוני) שמילה העיד במשפט נתניהו

לפי “נט המשפט” של הנהלת בתי-המשפט (הב”ה), ב- 30 בנובמבר 2022 ניתנה החלטה של ראש ההרכב בת”פ מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו, שאול ואיריס אלוביץ וארנון מוזס [ת”פ 67104-01-20]. ההרכב בבית-המשפט המחוזי בירושלים בראשות כבוד השופטת רבקה פרידמן-פלדמן כותב בהחלטה כי “הדיון הבא קבוע ליום 5.12.2022, לסיום עדות של ע”ת 31 מר הרן לבאות, ובמידת [ה]אפשר  לתחילת עדותו של ע”ת 32 מר מימון שמילה”.

מימון שמילה מכהן היום בתפקיד המשנה למנהל הכללי, מנהל מינהל הנדסה ויושב ראש ועדת תדרים במשרד התקשורת אם כי בשנים קודמות הוא מילא גם מספר תפקידים נוספים במשרד.

= = = = = = = = = = =

קישור ובו ריכוז כל הידיעות שפירסמתי בשנים האחרונות לגבי מימון (מוני) שמילה באתר זה ניתן למצוא כאן.

= = = = = = = = = = =

יש להניח כי גם הפעם ישב מומחה הטלקום אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ בביתו בראשון לציון וניתח גם (במסגרת האולפן הפתוח; כנראה לא מבית-המשפט המחוזי בירושלים) את עדותו של מימון שמילה, כמובן בדיווחים ‘בלעדיים’.

לא מן הנמנע שלאחר מכן הוא יציין כי מימון שמילה הצטרף לרשימת עדי ההגנה במשפט למרות שבמקור הובאו להעיד מטעם התביעה [או: עד הגנה מס’ 32].

= = = = = = = = = = =

לטובת אבי וייס וקוראיו כדאי להזכיר, בשם הארכיון שאינו שוכח, כי ב- 26 באוקטובר 2017, לפני קצת יותר מחמש שנים, מיודענו – “הלוחם היחיד בעוולות משרד התקשורת” – פירסם באתר שלו אייטם [שהגדיר אותו כ’ניתוח’] שכותרתו: הפיאסקו ש”בישל” שמילה מימון בין עובדי בזק לקבלני פרטנר יוביל לסיום דרכו.

בכותרת המשנה אבי וייס היה קצת יותר מסוייג והוסיף את המלה ‘כנראה’ בכותבו כי “העימות, ששמילה מימון יצר היום, שמקורו בסדרת החלטות בלתי חוקיות שלו, עימות בין עובדי בזק לפרטנר (שהשתמשה בקבלן לפריסת סיבים בתשתיות בזק), יוביל, כנראה, לסיום דרכו במשרד התקשורת“. [הערה: ההדגשה: שלי; יתר ההדגשות בהמשך – מופיעות כך במקור].

בהמשך האייטם מפרסם אבי וייס את רשימת ‘ניתוח השגיאות המרכזיות של הפרשה הטרייה הזו’: […] המשמעות: השר השאיר את זה לשמילה מימון, שייפול לבד בהחלטותיו. בקרוב נראה את הסכין של איוב קרא ננעצת בגב של שמילה מימון […] כעת יגיע תורו של שמילה מימון, ודי מהר. אולי כבר בשבוע הקרוב”.

בהמשך כותב אבי וייס: “שורה תחתונה: […] מדובר במהומה, ששמילה מימון יצר בכוונה, תוך הפרות חוק בקנה מידה אדיר מצדו, מה שכנראה יוביל אותו די מהר לסוף דרכו במשרד התקשורת”.

ב- 19 בדצמבר 2017 כתב אבי וייס לגבי מימון שמילה (שאז כיהן כמנכ”ל בפועל של משרד התקשורת), במסגרת ידיעה בנושא אחר, בין היתר את המשפט הבא: “נדמה לי, שכמו נפוליאון, הוא [מימון שמילה] מסתער על רוסיה באמצע החורף, בלי להבין שבכך הוא ‘מקרב את קיצו’, במו ידיו”.  

= = = = = = = = = = =

בתגובית (טוקבק) שכתב אבי וייס באתר שלו ב-  25.7.2017 הוא ציין: “… עד היום צדקתי כמעט ב- 100% בכל תחזיותיי. חברות מחקר ענקות כמו כמו [הטעויות – במקור] גרטנר מדייקות לכל היותר ב- 70%. כך שאני בחברה טובה…”.

= = = = = = = = = = =

חמש שנים עברו. למרות התחזית של מומחה הטלקום שהוא יעוף מהמשרד, אינג’ינר מימון (מוני) שמילה [כפי שנכתב בשימוע של משהת”ק ממאי 2018] עדיין במשרד התקשורת ועתה הוא גם עולה להעיד במשפט נתניהו.

= = = = = = = = = = =