מייסד ומנכ”ל Huawei: החברה החליפה יותר מ- 13,000 רכיבים ועיצבה-מחדש 4,000 לוחות מעגלים כדי להתגבר על סנקציות אמריקניות כלפיה

13:55 24.03.2023

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל

תגים: ,

Ren Zhengfei, היזם, המייסד והמהנדס שהקים את חברת Huawei Technologies הסינית ומשמש כמנכ”ל שלה כיום, אמר השבוע כי במהלך שלוש השנים האחרונות החברה החליפה יותר מ- 13,000 רכיבים ועיצבה-מחדש 4,000 לוחות מעגלים במגוון המוצרים שלה כדי להתגבר על סנקציות אמריקניות כלפיה. לדבריו, לצורך כך, החברה פיתחה רכיבים חלופיים ממקורות מקומיים.

כך דיווח העיתון South China Morning Post ב- 19.3.2023 בהתבסס על דברים שנשא המנכ”ל ופורסמו יומיים קודם לכן ע”י Nanjing University. הנאום היה במהלך סמינר ב- 24.2 כדי להודו לציבור ולאנשי האקדמיה שהשתתפו במסע החיפוש של החברה אחר פיתרונות למצב הטכנולוגי הקשה שלה [גם Peking University/Shanghai Jiao Tong University פירסמו את הדברים].

בחודש הבא צפוייה וואווי להשיק את מערכת ניהול המשאבים העצמית שלה MetaERP ולהשתמש בצורה מלאה במערכת ההפעלה שלה, במערכת הנתונים, בקומפיילר ובשפה שלה.

בין שאר דבריו הוא ציין כי וואווי השקיעה 23.8 מיליארד דולר במחקר ובפיתוח בשנת 2022.

לאחר שעסקי הסמרטפונים של החברה נפגעו בעקבות העיצומים האמריקנים, היא החלה לחפש הזדמנויות נוספות בפיתרונות ארגוניים דוגמת סיוע לתעשיות מסורתיות לעבור הליכי דיגיטציה של פעילויותיהן.