למשרד התקשורת דרוש/ה ממלא/ת מקום מנהל/ת אגף (דוברות, תקשורת והסברה)

משרד התקשורת פירסם מודעת ‘דרושים’ לפיה למשרד דרוש/ה ממלא/ת מקום מנהל/ת אגף (דוברות, תקשורת והסברה). המועד האחרון להגשת מועמדות הוא 10 באפריל 2023.

בהודעת נאמר כי “המשרד מזמין בעלי ניסיון בדוברות, תקשורת והסברה להגיש את מועמדותם”.

תיאור התפקיד: “עבודה במשרה מאתגרת ומרתקת בכפיפות ישירה למנכ”ל המשרד.
יתרון לבעלי היכרות עם תקשורת כלכלית, צרכנית וטכנולוגית;  ניהול הפעילות השוטפת של יחידת התקשורת וההסברה, לרבות גיבוש האסטרטגיה התקשורתית של המשרד, הצבת יעדים ומטרות ומימושם, קביעת סדרי עדיפויות, גיבוש תכנית עבודה, נהלים ודפוסי פעולה וכן ניהול, הנחייה והדרכה של עובדי היחידה בפעילות השוטפת; אחריות לביצוע פעילות הסברה, דוברות, יחסי ציבור ופרסום בשגרה ובחירום – בתיאום עם מטה ההסברה הלאומי ויחידת הביטחון המשרדית. בכלל זה, ניהול התחומים הבאים:

+ דוברות: קיום קשר קבוע עם גורמי התקשורת בישראל, ראיונות ושיחות רקע עם העיתונות האלקטרונית והכתובה, המקומית והארצית. מעקב אחר כתבות, מאמרים, סקירות ופרסומים בכלי התקשורת, העוסקים במדיניות היחידה ופעילויותיה והכנת תגובות רשמיות וקמפיינים בהתאם, בתיאום עם הממונה. ייעוץ למנהלי האגפים בנושא  מדיה ותקשורת, הצבת יעדים ותכנון אסטרטגי, העברת מסרים תקשורתיים ותדמית המשרד. אחריות לארגון מערך פעיל של יחסי ציבור של המשרד, קבלות פנים, אירועים תקשורתיים, ימי עיון ומסיבות עיתונאים.

+ פרסום ושיווק: גיבוש התפיסה ההסברתית של המשרד, כולל מבצעי הסברה מיוחדים להעברת מסרי הנהלת המשרד והגברת המודעות הציבורית לפעילותם; אחריות להפקת והפצת חומרי הסברה על אודות פעילות המשרד, כולל סקירות, לקט ידיעות, חוברות, כתבות וכיוצא בזה. הנגשת המידע לעובדי המשרד והציבור באמצעי התקשורת; אחריות להפקת קמפיינים כולל ניהול התקציב, ליווי ההפקה ועריכה, קביעת תמהיל מדיה, ביצוע הערכה ושאר מרכיבי הקמפיין.

+ מדיה חדשה ואינטרנט: אחריות מנהלית ו/או מקצועית על אתר האינטרנט, בקרה על התכנים הקיימים ומעורבות בהצגת הנתונים; אחריות להפעלת אמצעי מדיה חדשה, כגון: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכיוצא בזה; ניהול תקציב יחידת הדוברות, התקשורת וההסברה. ניהול צוות עובדים”.