לביהמ”ש הוגש לאישור הסכם פשרה בתביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) נגד סלקום; החברה מאשרת כי ביצעה חיוב ביתר ב”שוגג” בשל תקלה

14:26 15.11.2019

קטגוריות: משפט

תגים:

לבית-המשפט המחוזי מרכז-לוד הוגשה לאחרונה בקשה לאישור הסדר פשרה בתביעה שהוגשה ע”י עופר רון נגד חברת סלקום ישראל (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית).

הבקשה הוגשה לאישור בית-המשפט ב- 16 בספטמבר 2019 בתיק ת”צ 15615-08-18. “ביסוד התובענה ובקשת האישור הטענה שלפיה המשיבה [סלקום] עידכנה את התשלום החודשי הקבוע בתוכנית הטריפל ללקוחותיה כבר בחלוף 11 מחזורי חיוב, וזאת בניגוד להסכם שלפיו התעריף יתעדכן לאחר 12 מחזורי חיוב”.

בבקשה שהוגשה ע”י שני הצדדים לבית-המשפט נאמר בין היתר כי “[…] בעקבות הגשת בקשת האישור ערכה המשיבה בדיקה וגילתה כי בשל תקלה אירעו מקרים שבהם אכן עודכן תעריף התשלום החודשי הקבוע בתוכנית טריפל לאחר 11 מחזורי חיוב במקום לאחר 12 מחזורי חיוב, כפח שמורים תנאי התוכנית”.

לדברי סלקום, “מבדיקה שערכה המשיבה במערכותיה עלה כי […] החל מיום 13.5.2015, בו הושקה תוכנית טריפל, ועד ליום 13.11.2018, אז תוקנה התקלה”, התקלה נוגעת לכ- 15,313 מלקוחותיה.

שני הצדדים סיכמו ביניהם על “השבה מלאה של הסכומים שנגבו ביתר כתוצאה מהתקלה, בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, וכן על הקפדה על גבייה נכונה ובהתאם להסכם בעתיד”.

הערת עורך Read IT Nowב- 10 באוגוסט 2018 פירסמתי כאן באתר ידיעה על הגשת התביעה לבית-המשפט.