לאומית שירותי בריאות: מכרז פומבי דו-שלבי ממוכן ומתפתח לתחזוקה, תמיכה והרחבת מערכת IPT קיימת (מתוצרת חברת Cisco Systems) ולאיפיון, הקמה ותחזוקת יישומי Contact Center

הגוף המפרסם: לאומית שירותי בריאות

נושא המכרז: מכרז פומבי דו-שלבי ממוכן ומתפתח לתחזוקה, תמיכה והרחבת מערכת IPT  קיימת (מתוצרת חברת Cisco Systems) ולאיפיון, הקמה ותחזוקת יישומיContact  Center

מס’ המכרז: 7208/15

מועד אחרון: 12 בנובמבר 2015

הערות: בלאומית שירותי בריאות מערך טלפוניה מבוזר המשרת 5,000 משתמשים ב- 400 אתרים ומרכזים רפואיים בפריסה ארצית. לאומית מבקשת להתקשר עם ספק אינגרטור בעל ידע וניסיון מתאימים בתחום ה- IPT למתן שירותי תחזוקה ותמיכה למערכת טלפוניית ה- IPT הקיימת בארגון, המבוססת ציוד סיסקו ומתן תמיכה בהתרחבות עתידית של מערכת זו.

האינטגרטור הזוכה נדרש לספק שירותי איפיון, אספקה, התקנה, הקמה, הטמעה, הפעלה ותמיכה יישומי Contact Center חדשים אשר יחליפו את שכבת האפליקציה הקיימת בארגון.

בין תנאי הסף:  מציע הינו ספק מורשה בישראל מטעם היצרן Cisco  וכן בעל הסמכה מסוג  Master Partner-Unified Communicationsו- Cisco Master Specialized Partners ובעל הסמכה מסוג Gold Certified Partner;  בעל יכולות פיתוח בסביבת מערכת ה- IPT של Cisco וזאת באופן עצמאי ולא באמצעות ספקי משנה וביצע פיתוחים למערכות כאמור במהלך השנתיים שקדמו למועד פרסום המכרז. בנוסף, במהלך השנתיים שקדמו למועד פרסום המכרז התקין מערכות IP Telephony   מתוצרת סיסקו אצל שלושה לקוחות לפחות וסיפק להם שירותי תחזוקה ותמיכה. המציע הינו ספק מורשה בישראל מטעם יצרן שירותי ה-  Contact Center  המוצעים וביצע פיתוחים משמעותיים למערכות כאמור (בהיקף של לפחות 50 ימי עבודה) במהלך השנתיים שקדמו למועד פרסום המכרז.