“כאן”: מכרז להפצת שידורי טלביזיה באמצעות הלוויין “עמוס”

09:32 30.04.2021

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: כאן – תאגיד השידור הישראלי

נושא המכרז: מכרז להפצת שידורי טלביזיה באמצעות הלוויין “עמוס”

מס’ המכרז: 8/2021

מועד אחרון: 11 במאי 2021

הערות: תאגיד השידור הישראלי הוקם מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, התשע”ד – 2014. תפקידי התאגיד נקבעו בחוק השידור הציבורי והם כוללים בין היתר, קיום שידורים כשירות לציבור ואספקת סוגי תוכן שונים באמצעים חזותיים, קוליים וכתובים, בטלביזיה, ברדיו ובדיגיטל. אתרי התאגיד ממוקמים בירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע.

נכון למועד פרסום המכרז, התאגיד משדר שידורי טלביזיה בשלושה ערוצי חוזי ושידורי רדיו בשמונה ערוצי רדיו, ומפיץ את שידורי הטלביזיה ואת שידורי הרדיו שלו במסגרת שלושה ערוצי טלביזיה בטכנולוגיית SD ו/או HD  ו- 8 ערוצי רדיו באמצעות אמצעי הפצה שונים.

נכון למועד פרסום המכרז, התאגיד מפיץ בהפצה בלתי מוצפנת באמצעות הלוויין עמוס 7, שני ערוצי חוזי בטכנולוגיית SD ושמונה ערוצי רדיו.

הפצת שידורי התאגיד באמצעות הלוויין עמוס, על ידי המפיץ הנוכחי, תסתיים בתאריך 14.6.2021 התאגיד מעוניין להמשיך להפיץ את השידורים באופן בלתי מוצפן באמצעות הלוויין עמוס באופן רציף החל מתום מועד קבלת השירות הנוכחי. לצורך כך, מבקש התאגיד לקבל הצעות להפצת השידורים בהתאם למאפייני המכרז.

מובהר כי השירותים נשוא המכרז נוגעים לליבת הפעילות של התאגיד, ונדרשים לשם מהות ביצוע תפקידו. על הספק הזוכה להתחייב למתן השירותים באופן מדויק ומוקפד לשביעות רצונו המלאה של התאגיד ובאופן שתהיה נגישות מלאה לשידורי התאגיד על ידי משתמשי הקצה. תנאי זה הנו יסודי עקרי ומהותי להתקשרות מכוח המכרז דנן.

השירותים יסופקו בכל ימי השבוע (א’ – שבת, כולל, לרבות ימי המנוחה),  בכל אחת משעות בכל אחד מימי השנה, כולל בימי שבתון וביום הכיפורים.

הזכייה במכרז אינה מקנה לזוכה בלעדיות במתן השירותים. התאגיד יהיה רשאי לקבל את השירותים כולם או חלקם באמצעות כל גורם אחר, לרבות גורם שאינו הזוכה במכרז או שלא הגיש הצעות למכרז, וזאת מבלי שהזוכה יהא זכאי לכל פיצוי ו/או שיפוי. התאגיד יהא רשאי לבחור מספר מציעים מתאימים ולפצל ביניהם את ההתקשרות הצפויה, ו/או לבחור רק בחלק מסוים של אחת ההצעות.

כתנאי מתלה לתחילת ההתקשרות עם המציע הזוכה, על הספק להוכיח כי איכות השידור הנה לשביעות רצונו המלאה של התאגיד. לצורך כך על המציע הזוכה לבצע פיילוט לבדיקת איכות השידור. הוצאות ביצוע הפיילוט יחולו על המציע הזוכה. ככל שיתברר בפיילוט כי איכות השידור אינה משביעת רצון לפי שיקול דעתו הבלעדי של התאגיד, יפעל הספק על חשבונו ובתיאום עם התאגיד לביצוע ההתאמות הנדרשות לשיפור איכות השידור עד שאיכות השידור תהיה לשביעות רצונו המלאה של התאגיד. לחילופין, התאגיד יהיה רשאי להורות שהמציע הזוכה לא עומד בתנאי המתלה להתקשרות. הבחירה באחת מן החלופות תהיה של התאגיד בלבד לפי שיקול דעתו הבלעדי.

תקופת ההתקשרות עם הזוכה במכרז תהיה החל מיום 15.6.2021 לתקופה של 36 חודשים [תקופת ההתקשרות הראשונה]. לתאגיד בלבד תהא האופציה להאריך את תקופת ההתקשרות הראשונה בתקופות נוספות של עד 24 חודשים נוספים, או חלק מהם, וזאת מתום תקופת ההתקשרות הראשונה באותם התנאים או בתנאים המיטיבים עם התאגיד [תקופות ההארכה]. תקופת ההתקשרות היינו תקופת ההתקשרות הראשונה ותקופות ההארכה לא תעלה על 60 חודשים בסך הכל.

לאחר שיחלפו 24 חודשים ממועד תחילת תוקפה של ההתקשרות ראשונה,  ובמהלך תקופת ההתקשרות, התאגיד יהא רשאי, על פי שיקול דעתו הבלעדי ומכל סיבה שהיא, לבטל את ההסכם ו/או להפסיק את ההתקשרות לפי ההסכם, כולה או חלקה, וזאת בהודעה מוקדמת של 90 ימים מראש, וזאת בנוסף על זכותו של התאגיד לבטל את ההסכם בהתאם לשאר התנאים המפורטים בהסכם ו/או לפי כל דין. ביטול ההסכם ו/או אי הארכת תקופת ההתקשרות לתקופות הארכה נוספות, הנה זכות בלעדית המוקנית לתאגיד ולספק לא תהיינה כל טענה בשל כך.

בין תנאי הסף: המציע, או מי מטעמו, מורשה ע”י חברת חלל תקשורת בע”מ להפיץ שידורים באמצעות הלוויין עמוס וכי שהמציע הוא בעל רישיון בתוקף להפצת שידורים בלוויין מאת משרד התקשורת.