“ישראל דיגיטלית”: מכרז לשירותי ייעוץ בנושא טכנו פדגוגיה: ייעוץ בנושא התאמת תורת החינוך לעידן הטכנולוגיה המתקדמת בשטחי הפעולה השונים בהן פועלת הממשלה

הגוף המפרסם: המשרד לשוויון חברתי/מטה המיזם הלאומי “ישראל דיגיטלית”

נושא המכרז: מכרז לשירותי ייעוץ בנושא טכנו פדגוגיה: ייעוץ בנושא התאמת תורת החינוך לעידן הטכנולוגיה המתקדמת בשטחי הפעולה השונים בהן פועלת הממשלה

מס’ המכרז: 1/15

תאריך פרסום: 10 בדצמבר 2015

מועד אחרון: 4 בינואר 2016

הערות: מטה “ישראל דיגיטלית” הוקם בהתאם להחלטת ממשלה 1046 מיום 11.12.2013 שם נקבע כי יש “לפעול לגיבוש מדיניות לאומית לשימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת ויישומה (…) שיעדיה העיקריים הם פיתוח חדשנות ואספקת שירותים ציבוריים חדשניים, איכותיים ויעילים המותאמים למאה ה- 21 לרבות שירותים מרחוק בתחומים דוגמת חינוך, בריאות ורווחה; הטמעת כלים טכנולוגיים בעסקים קטנים ובינוניים ועידוד מסחר מקוון; שיתוף מידע וידע ממשלתי ושימוש באמצעים מקוונים לשיפור וייעול השירות הניתן לאזרח וצמצום בירוקרטיה”.

במקור הוקם המטה במשרד ראש הממשלה ובעקבות החלטת ממשלה מספר 36 מחודש מאי 2015 הועבר התחום לאחריות המשרד לאזרחים ותיקים ששמו שונה ל- המשרד לשוויון חברתי.

המשרד מבקש לקבל ייעוץ בנושא התאמת תורת החינוך לעידן הטכנולוגיה המתקדמת בשטחי הפעולה השונים בהן פועלת הממשלה.

ההתקשרות עם נותן השירותים תהיה על בסיס שעות עבודה שיושקעו בפועל. היקף ההתקשרות לא יעלה על 150 שעות חודשיות. המשרד אינו מתחייב להעסיק את נותן השירותים בהיקף מינימלי כלשהו או בכלל, והזמנת השירותים תהיה על פי צרכי המשרד באופן בלעדי ועל פי שיקול דעתו הבלעדי.

בין השירותים המבוקשים:

+ גיבוש המלצות ביחס למדיניות ממשלת ישראל לנושא התאמת תורת החינוך לעידן הטכנולוגיה המתקדמת וזאת בהתייחס לחינוך או הדרכה או הכשרה בתחומים השונים בהם עוסקת הממשלה.

+ מיפוי מצב קיים והמלצות על דרכי פעולה בתחומי הייעוץ לרבות מיפוי גופים ותחומים בהם הוא ממליץ כי תבוצע התאמת תורת החינוך.

+ לפי בקשת המטה היועץ ילמד עבודת גופים שונים וימפה את מצב תורת החינוך בגופים אלה אל מול הטכנולוגיה המתקדמת.

+ כתיבת ניירות עמדה והמלצות למדיניות בתחומי הייעוץ.

+ ליווי ויעוץ למטה בהקמת פלטפורמה לאומית לקורסים והכשרות מקוונות.

+ ליווי ויעוץ למטה בייזום והפקה של קורסים מקוונים ולמידה חדשנית.

+ ייעוץ למטה ביחס לבנית תכנית עבודה בתחומי הייעוץ, כולל המלצות על פיקוח ובקרה אחר יישומה.

+  איסוף וריכוז מידע ביחס להתפתחויות בתחומי הייעוץ.