ייצוגית נגד מסך פרסום אלקטרוני בע”מ בשם כל לקוחותיה “אשר התקשרו עימה בעיסקה לאחסון אתר [“BOX”] וסבלו מתקלה בשירות האחסון שהחלה ב- 31.3.2022 או במועד סמוך לכך”

09:10 12.04.2022

קטגוריות: אינטרנט משפט

לבית-המשפט המחוזי בת”א הוגשה תביעה (ובקשה לאשרה כתובענה ייצוגית) נגד חברת מסך פרסום אלקטרוני בע”מ בשם כל לקוחותיה “אשר התקשרו עימה בעיסקה לאחסון אתר [“BOX”] וסבלו מתקלה בשירות האחסון שהחלה ב- 31.3.2022 או במועד סמוך לכך”.

התובע בתיק זה הוא עו”ד רון סולן, לקוח החברה לגבי אחסון של ארבעה אתרי אינטרנט שונים.

בכתב הטענות נאמר בין היתר כי  המשיבה, חברה פרטית בערבון מוגבל, “פועלת תחת הכינוי BOX ומספקת שירותי אינטרנט שונים הכוללים בין היתר שירותי רישום שמות מתחם, אחסון/אירוח אתרים, שרתים וירטואלים, פיתוח אתרים ודפי אינטרנט לרבות רכישת תבניות (Templates) לבניית אתרים, קידום אתרים ושיווק באינטרנט, שירותי בניית עמוד נחיתה”.

לדברי כתב הטענות, “ביום חמישי, 31.3.2022 ו/או במועד סמוך לכך, שירות אחסון האתרים של BOX קרס. הפועל היוצא – אתרים אשר מאוחסנים אצל BOX פשוט ‘נעלמו’ מהמרשתת וכך גם שירות הדואר האלקטרוני המקושר אליהם. כמו כן נחשמה הגישה למימשק ניהול אחסון האתרים כך שלא ניתן היה להוריד גיבוי של האתרים אשר נעלמו או לבצע פעולות אחרות”.

“נכון למועד הגשת האישור, BOX טרם שיחזרה את האתרים שנעלמו.

“ליתר דיוק, BOX אפילו לא פירסמה הודעה לגבי מועד משוער לסיום סופי של הטיפול בתקלה בחוות השרתים של החברה.

“קריסת שירות אחסון האתרים של BOX גרמה נזק אדיר לאלפי לקוחותיה ואף זכתה לפרסום בתקשורת”.

התביעה הוגשה באמצעות עו”ד ורו”ח דוד מזרחי.