יבמ: הדוא”ל נותר עמוד השדרה בעולם הנוכחי של לקוחות מרובי ערוצים

20:38 19.09.2015

קטגוריות: כללי

תגים: , ,

2015 Email Marketing Metrics Benchmark Study The, דו”ח של חברת IBM  שפורסם ב- 14 בספטמבר 2015 אומר כי הדואר האלקטרוני נותר עמוד השדרה בעולם הנוכחי של לקוחות מרובי ערוצים (מדיה חברתית, מובייל, אינטרנט ובחנויות עצמן).

עפ”י עורכי הדו”ח, חברות מותגים מבצעות קמפיינים מבוססי-מיילים [transactional emails] המניבים שיעור פתיחה של 72% ושיעור הקלקה של 30%. הקמפיינים הללו מבוססים בין היתר על דפוסי ההתנהגות הקודמים של כל אחד מהאנשים אליהם מופנים הקמפיינים הללו.

כך, למשל, אם 500 אנשים רכשו חופשת שייט (קרוז) יקבלו לאחר מכן דוא”ל הכולל מידע בדבר דילים נוספים הקשורים לכך, הרי ש- 360 איש מתוכם צפויים לפתוח את האימייל שקיבלו וכ- 110 אנשים גם יקליקו על הקישור כדי לקבל מידע נוסף.

יצויין כי ה- Direct Marketing Association, DMA על כל השקעה של 1 דולר על שיווק מבוסס דוא”ל [email marketing] יש החזר ממוצע של 44.25 דולרים.

הדו”ח מבוסס על סקר של 3,000 מותגים בינלאומיים המייצגים תעשיות שונות בארבעים מדינות.