טורקיה: ב- 2011 רק שליש מהאוכלוסייה במדינה השתמשה באינטרנט

דו”ח של חברת Starcom MediaVest Group אומר כי בשנת 2011 רק שליש מהאוכלוסייה במדינה השתמשה באינטרנט.

לדברי חברת comScore נכון לדצמבר 2012 מרבית המשתמשים הם צעירים: קרוב לשבעה מכל עשרה משתמשים היו בקבוצת הגילים 15-34.

קומסקור אומרת כי מתוך קבוצה של מדינות אירופאיות שבחנה, משתמשי האינטרנט בטורקיה השקיעו הכי הרבה זמן בשימוש באינטרנט – 31 שעות בשבוע.

זו גם אחת הסיבות להיקף הוצאות הפרסום הדיגיטלי במדינה. נתונים של ה- Interactive Advertising Bureau Turkey מצביעים על כך שבשנת 2012 חל גידול של 30% בהוצאות הפרסום הדיגיטלי במדינה ל- 523.9 מיליון דולר.

מרבית ההוצאות היו על פרסום צמוד לתוצאות חיפוש שהיוו 248.8 מיליון דולר.

פרסום מבוסס Display הניב הכנסות של 207.7 מיליון דולר, בעיקרו על באנרים.