חשיפה: יב”מ ונאס”א בשת”פ במאבק בשינוי האקלים בשילוב AI

16:06 03.02.2023

קטגוריות: כללי

תגים: , , ,

ביום רביעי, 1.2.2023, לפנות ערב פורסם ב’טלקום ניוז’ של אבי וייס  אייטם חדש שכותרתו: חשיפה: יב”מ ונאס”א בשת”פ במאבק בשינוי האקלים בשילוב  AI. עם פרסומו הוא סווג כ”שיחת היום”.

אי-שם בלילה שבין רביעי לחמישי, אולי בהשפעת מזג האוויר הקר, שונה משום-מה סיווג האייטם ל”נושא חם”. כיום שונמך הסיווג ל’חדשות עולם ה- ICT’.

על האייטם הזה חתום חיים חביב, גימלאי של משרד התקשורת שבעברו שימש כסמנכ”ל במשרד. כבר כתבתי מספר פעמים בעבר כי איני יודע אם חיים חביב כותב ב’טלקום ניוז’ בהתנדבות או תמורת שכר כפרילנסר.

בכל מקרה, היה מקום – לדעתי – לפרסם גילוי נאות במרבית המקרים בהם התפרסמו דבריו, כולל בתגובותיו לגבי דברים שקורים/קרו במשרד התקשורת.

אבל הרי אבי וייס טען לפני שנתיים שאיני מבין איך האתר ‘טלקום ניוז’ ומי אני שאתווכח עם מי שהציג עצמו כעורך ראשי של עיתון [צ’יף, לא פחות]!

אני חייב לומר גם כי ניסיתי להבין מה בדיוק חשיפה בסיפור הזה. באתר של “אנשים ומחשבים” ידיעה בנושא פורסמה כבר בשעה 15:43, שעתיים וחצי לפני שב- ‘טלקום ניוז’ יצאו בסיפור ה”חשיפה” שלהם.

היבט ה”חשיפה” של ‘טלקום ניוז’ אף אינו ברור משום שחברת IBM בארה”ב פירסמה במהלך יום רביעי (שעון ישראל) הודעה לעיתונות על הפרוייקט, לדעתי לפני שאבי וייס “חשף” אותו באתר שלו.

כמובן שאבי וייס/חיים חביב מוזמנים לפרסם ב’טלקום ניוז’ היכן אני טועה בהקשר זה, אם בכלל.