חח”י: שירותי ייעוץ למוקד 103

הגוף המפרסם: חברת החשמל לישראל (חח”י) – אגף השיווק – חטיבת הלקוחות

נושא המכרז: מכרז פומבי עם בחינה דו-שלבית בנושא התקשרות עם יועץ למתן שירותי ייעוץ לשירות 103: שדרוג טכנולוגיות ומבנה ארגוני של מרכזי שירות 103

מס’ המכרז: 2014-304-73

תאריך פרסום: 2 ביוני 2014

מועד אחרון: 23 ביוני 2014

הערות: תכולת השירות הנדרש:  בחינת החלפת מערכת ה-   Contact Center  של מרכזי שירות 103 תוך שילוב ערוצי קשר שונים (רב-ערוציות) כמו מענה קולי, צ’ט, דואר אלקטרוני, אינטרנט, רשתות חברתיות וכו’ במטרה לשפר את השירות ללקוח בכל ערוצי הקשר.

וכן, בחינת מבנה ארגוני של מערך מרכזי השירות ומטה אגף השיווק בחברה לרבות בחינת חלופות לתצורה התפעולית והארגונית של מרכזי השירות 103, מתן המלצות על מבנה ארגוני מתאים כולל התייחסות לנושאים הבאים: תמהיל העסקה של נציגי השירות,  מספר נציגי שירות הנדרשים בשעת חירום, בחינת גיבוי בעת חירום וכו’.

בנוסף, נדרשת בחינת המבנהה אירגוני של מטה אגף השיווק בתחום מרכזי השירות ובכלל זה ניתוח תפקידים והמלצה למבנה ארגוני נדרש.