חברת Orange מקווה להגדיל הכנסותיה השנתיות במזרח התיכון ובאפריקה בכ- 5% מעתה ועד שנת 2018

חברת Orange הצרפתית מקווה להגדיל את הכנסותיה באיזור המזרח התיכון ואפריקה בשיעור שנתי של כ- 5% מעתה ועד שנת 2018 והיא מחפשת אחר הזדמנויות להרחיב פעילותה באיזור.

כך מצטטת סוכנות הידיעות רויטרס את Ramon Fernandez  המשמש כמנכ”ל החברה לאיזור המזרח התיכון ואפריקה. אורנג’ יצרה לאחרונה יחידה נפרדת לפעילויותיה באיזור זה במטרה לבדל אותה בעיני משקיעים ולהריץ את הפעילויות באיזור בצורה יעילה יותר. לדברי פרננדז הדבר עשוי לאפשר לאורנג’ בסופו של דבר להנפיק את היחידה הזאת או למשוך אליה משקיעים פיננסיים או שותפים אסטרטגיים.

החברה אוראה את המזרח התיכון ואפריקה כגורם חשוב בעתידה שלה. בניגוד לעסקיה האירופאים הרי שהכנסותיה באפריקה ובמזרח התיכון צומחים ככל שיותר ויותר אנשים שם עוברים לטלפונים חכמים (סמרטפונים).

לאורנג’ יש כמאה מיליון מנויים במדינות האיזור ובהן מצרים, מרוקו, תוניסיה, סנגל ומאלי. המנויים הללו הם הגורם לכ- 10% מכלל המכירות של החברה בשנת 2014. הכנסות אורנג’ שם גדלו בשיעור של 7% אשתקד להיקף של 4.29 מיליארד אירו ורווח תפעולי של 1.4 מיליארד אירו.

Marc Rennard סגן נשיא אקזקוטיבי לאיזור אפריקה, המזרח התיכון ואסיה בחברת אורנג’ התראיין ל- Light Reading  לפני מספר ימים ואמר בין היתר כי הפעילויות בעשרה שווקים במרכז אפריקה ובמערבה ינוהלו כולם ממתקנים בדקר (סנגל) ואבידג’ן (חוף השנהב), דבר שלדבריו טרם נעשה בעולם כשהמטרה היא להקטין עלויות. עוד אמר כי בכוונת החברה לסגור את כל רשתות ה- PSTN ועד שנת 2020 להריץ את כל השירותים שלה על רשתות באמצעות טכנולוגיית IP בלבד.