חברת ISP במכתב גלוי לרוה”מ הנכנסת Theresa May: מבקשים ששר הכלכלה הדיגיטלית הנוכחי לא ימשיך לעסוק בפרוייקט הפס-הרחב הלאומי

17:29 15.07.2016

קטגוריות: אינטרנט

תגים: , ,

ספקית שירותי אינטרנט (ISP) בבריטניהEntanet  מבקשת במכתב גלוי לראש הממשלה החדשה Theresa May  להחליף את שר הכלכלה הדיגיטלית המכהן Ed Vaizey. החברה מבקשת שהוא לא ימשיך לעסוק בפריסת הפס-הרחב הלאומי [national broadband roll-out]. הבקשה מתבססת על כך שהשר הוא חסר ניסיון טכני ואינו משתף פעולה מספיק על התעשייה בנושא הפס-הרחב בממלכה.

“יש לבצע זעזוע אמיתי וליצור משרד נפרד לתחום התקשורת בו המרכיבים של תעשיות התרבות, המדיה  והקריאייטיב יטופלו בצורה מיטבית ע”י שר בעל ניסיון של Vaizey כשבמקביל יש צורך בשר מכהן בעל יכולת הבנה של תעשיית התקשורת מההיבט הטכני”, אומרת החברה.

Vaizey תמך בהישארות בריטניה באיחוד האירופי בטענה ש- Brexit יפגע בחברות ההזנק (סטרט-אפים) הבריטיות ולאחר פרסום תוצאות ההצבעה תמך בשר המשפטים לתפקיד ראשות הממשלה במקום דיוויד קמרון.

במקור שימש Vaizey כשר לענייני תרבות ותעשיות התקשורת והדיגיטל. הוא הפך לשר הכלכלה הדיגיטלית עם הפיצול הזמני בין Department for Culture, Media and Sport, DCMS לבין Department for Business, Innovation and Skills, BIS בשנת 2014. הוא שמר על מעמדו בבחירות הכלליות בבריטניה בשנת 2015.

כמחליפה ראוייה ל- Vaizey מציינת החברה את Joanna Shields  שמונתה אשתקד ע”י דיוויד קמרון לתפקידי under-secretary of state/minister for internet safety and security. “הניסיון שלה בטכנולוגיה – הכולל הכל מ- streaming video/audio, אחסון רשתות, שיווק מקוון, מדיה חברתית והאחריות החברתית של האינטרנט – מצביע על כך שיש לה היכולות הנדרשות הנחוצות להוביל את הטכנולוגיה הדיגיטלית בבריטניה”.