חברת IBM פירסמה נתונים לגבי הקניות בחג ההודייה וב”יום שישי השחור”

חברת  IBM פירסמה ב- 30 בנובמבר 2013 נתונים לגבי הקניות בחג ההודייה (Thnaksgiving) [28 בנובמבר] וב”יום שישי השחור” (Black Friday) [29 בנובמבר] וזאת במסגרת ה- IBM Digital Analytics Benchmark.

לדברי החברה, במכירות המקוונות שהיו במהלך חג ההודייה חל גידול של 19.7% בעקבות מגמה של צרכנים לפנות לאינטרנט להשיג את העסקות הטובות ביותר.

המכירות המקוונות ביום המחרת, “יום שישי השחור” גדלו בשיעור של 18.9% בהשוואה למכירות באותו יום ב- 2012.

הגידול המשמעותי ביותר היה ברכישות שנעשו באמצעות מכשירים ניידים [טלפונים ניידים ומחשבי לוח (טבלטים)]: 25.8% מכלל המכירות המקוונות בחג ההודייה ו- 21.8% ב”יום שישי השחור”.

הצרכנים המובילים ברכישות היו תושבי העיר ניו יורק ואחריהם תושבי הערים אטלנטה ולוס אנג’לס.